به گزارش زیرنویس، حزب کارگزاران سازندگی استان لرستان در بیانیه‌ای از سه کاندیدا در حوزه‌های انتخابیه خرم‌آباد و چگنی و همچنین کوهدشت و رومشگان حمایت کرد. متن بیانیه به این شرح است: به نام خدا میزان رأی ملت است. امام خمینی (ره) اعلام حمایت حزب کارگزاران سازندگی استان لرستان از کاندیداهای برخی حوزه‌های انتخابیه حزب […]

به گزارش زیرنویس، حزب کارگزاران سازندگی استان لرستان در بیانیه‌ای از سه کاندیدا در حوزه‌های انتخابیه خرم‌آباد و چگنی و همچنین کوهدشت و رومشگان حمایت کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

به نام خدا

میزان رأی ملت است.

امام خمینی (ره)

اعلام حمایت حزب کارگزاران سازندگی استان لرستان از کاندیداهای برخی حوزه‌های انتخابیه

حزب کارگزاران سازندگی بر اساس خط‌مشی خود و در راستای تحول و توسعه کشور و به‌منظور رفع نگرانی‌های مردم از وضعیت اقتصادی اجتماعی و سیاسی و برای تقویت نگرش اصلاح‌طلبانه و توجه به خواسته‌های اکثریت جامعه مبنی بر داشتن زندگی شرافتمندانه در ایران آباد و آزاد که لازمه آن وجود نخبگانی شجاع و اجتماعی در چرخه قدرت بخصوص در قوه مقننه است و با تاسی به رهنمودهای حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت ویژه رأی ملت، عموم مردم را به مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند و انتخابی آگاهانه برای برگزیدن کاندیداهایی تحول‌خواه و توسعه‌طلب دعوت می‌نماید.

حزب کارگزاران سازندگی ضمن اعلام اینکه شرایط مناسب برای معرفی کاندیدا در همه حوزه‌های انتخابیه فراهم نشد و نتوانستیم به جمع‌بندی برای معرفی کاندید مورد حمایت در همه شهرستان‌ها برسیم، در راستای روزنه گشایی برای تحقق عمل خیر همگانی از هم‌اندیشان و مردم گران‌قدر تقاضا دارد با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به کاندیداهای اصلاحگر و تحول‌خواه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی: رضا سپهوند و علیرضا بیرانوند و در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان، به ولی‌الله میرزایی اصل رأی دهند.

منبع: مـهر