به گزارش زیرنویس، پیام محمدی اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۸ روز گذشته پیرمردی که با موتور در حال تردد بود و از شدت سرما یخ زده و توان رانندگی را نداشت، توسط عوامل پلیس راه چترود شناسایی شد و از مرگ بر اثر سرما نجات یافت. وی افزود: بعد از گرم کردن فرد و نجات […]

به گزارش زیرنویس، پیام محمدی اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۸ روز گذشته پیرمردی که با موتور در حال تردد بود و از شدت سرما یخ زده و توان رانندگی را نداشت، توسط عوامل پلیس راه چترود شناسایی شد و از مرگ بر اثر سرما نجات یافت.

وی افزود: بعد از گرم کردن فرد و نجات دادنش از سرما، عوامل پلیس راه این فرد را تا منزلش در  بخش چترود از توابع شهرستان کرمان  همراهی کردند و موتور سیکلت وی را به خانواده اش تحویل دادند.

محمدی گفت: استوار یکم مجتبی باغبانی، گروهبان یکم وظیفه بهزاد رئیسی و ستوان سوم وظیفه میلاد دهقانی ناجی این فرد بودند که او را در حالی به داخل پاسگاه آوردند که کاملا از برف پوشیده و دستانش از شدت سرما کبود شده بود و تمام بدنش می لرزید و توان راه رفتن نداشت.

جانشین پلیس راه شمال استان کرمان تاکید کرد: با توجه به شرایط بارش، دید رانندگان و عابران ضعیف‌تر از حالت عادی است؛ در هنگام بارندگی و برف تردد با موتورسیکلت و دوچرخه ممنوع است.

 

 

منبع خبر: رکنـا