به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، منابع عبری زبان اعلام کردند که جولان اشغالی دوباره هدف حمله موشکی قرار گرفته است. این منابع خبری گزارش دادند: حزب‌الله دوباره موشک‌هایی را به سوی یکی از پایگاه‌های ارتش (رژیم صهیونیستی) در جولان (اشغالی) شلیک کرده و صدای چندین انفجار در این منطقه به گوش رسیده است. […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، منابع عبری زبان اعلام کردند که جولان اشغالی دوباره هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

این منابع خبری گزارش دادند: حزب‌الله دوباره موشک‌هایی را به سوی یکی از پایگاه‌های ارتش (رژیم صهیونیستی) در جولان (اشغالی) شلیک کرده و صدای چندین انفجار در این منطقه به گوش رسیده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر هشدار در منطقه‌های «اورطال» و «شاعل» در جولان اشغالی به صدا درآمده است.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک موشک از جنوب لبنان به سوی منطقه‌های الجلیل و جولان اشغالی خبر داد.

این در حالی است که کمی پیش‌تر از این حمله، حزب‌الله لبنان در پاسخ به حمله ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهر بعلبک در جنوب لبنان جولان اشغالی را موشک‌باران کرده بود. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و همچنین در پاسخ به تعرض‌های صهیونیست‌ها به اطراف شهر بعلبک در البقاع و تعرض به روستاها و خانه‌های غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴ عصر امروز دوشنبه بیست‌وششم فوریه ۲۰۲۴ مقر فرماندهی تیپ «جولان» در نفح را با ۶۰ موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

گفتنی است ظهر امروز خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که رژیم صهیونیستی به اطراف شهر بعلبک واقع در شرق لبنان حمله کرده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اعلام این خبر مدعی شد که اهداف وابسته به حزب‌الله لبنان را در جنوب این کشور هدف قرار داده است. خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که حمله اسرائیل به منطقه بعلبک واقع در شرق لبنان برای اولین بار بعد از گسترش تنش‌ها بین دو طرف صورت می‌گیرد.

منبع: مـهر