به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، منچسترسیتی در بیش‌تر بازی‌های این فصل نتوانست از دی بروینه به دلیل مصدومیت استفاده کند، اما این ستاره بلژیکی پس از بازگشت از مصدومیت درخشش بسیار خوبی از خود نشان داده است. هافبک بلژیکی پس از بهبودی از مصدومیت همسترینگ که باعث شد بیش از چهار ماه […]

- دست رد دی بروین به حضور در عربستان

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، منچسترسیتی در بیش‌تر بازی‌های این فصل نتوانست از دی بروینه به دلیل مصدومیت استفاده کند، اما این ستاره بلژیکی پس از بازگشت از مصدومیت درخشش بسیار خوبی از خود نشان داده است.

هافبک بلژیکی پس از بهبودی از مصدومیت همسترینگ که باعث شد بیش از چهار ماه از میادین دور باشد، در ۱۱ بازی دو گل زده و ۸ پاس گل داده است. او بدون شک بهترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر است با این حال آینده او در سیتی مشخص نیست.

۱۸ ماه از قرارداد فعلی این بازیکن با سیتی باقی مانده است و شایعاتی مبنی بر پیوستن او به یکی از باشگاه‌های عربستان قوت گرفته است. گفته شده است سیتی به دنبال فروش دی بروینه در تابستان است تا بتواند مبلغ هنگفتی از تیم‌های عربستانی به جیب بزند.

طبق گزارش The Athletic، به دی بروینه ۷۰ میلیون یورو در سال پیشنهاد شده است تا به یکی از تیم‌های لیگ عربستان بپیوندد، اما او مانند برناردو سیلوا هم تیمی‌اش در سیتی، این پیشنهاد را رد کرده است.

سام لی، خبرنگار اتلتیک عنوان کرد که این هافبک بلژیکی قصد دارد قرارداد جدیدی با سیتی امضا کند و احتمالاً در ۳۵ سالگی در این باشگاه بازنشست خواهد شد. او عنوان کرد دی بروینه و خانواده‌اش علاقه خاصی به حضور در عربستان ندارند.

پیش‌تر روزنامه الشرق الاوسط عربستان اعلام کرد القادسیه مشتری جدی دی بروینه است و حاضر است که برای جذب این ستاره بلژیکی پیشنهاد بسیار وسوسه‌انگیزی ارائه دهد.

دی‌بروینه پس از ایفای نقش مهم در کسب سه‌گانه با سیتی، برای چهارمین بار متوالی در تیم منتخب سال فیفا قرار گرفت. او فصل گذشته ۳۱ پاس گل به ثبت رساند؛ از جمله دو پاس گل مقابل رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و دو پاس گل دیگر مقابل منچستریونایتد در فینال جام حذفی.

انتهای پیام

منبع: ایسـنا