آنتونی در تابستان ۲۰۲۲ با مبلغ چشمگیر ۸۶ میلیون پوند (۱۰۹ میلیون دلار) و در میان هیاهوهای فراوان از آژاکس به منچستریونایتد پیوست. اما اریک تن‌هاخ که به شدت خواهان او بود هنوز موفق نشده بهترین نتیجه را از او دریافت کند. آنتونی با صفر گل و صفر پاس گل در ۲۰ بازی لیگ به […]

- وینگر حاشیه‌ساز به فروش می‌رسد/ شیاطین سرخ آماده ضرر هنگفت هستند

آنتونی در تابستان ۲۰۲۲ با مبلغ چشمگیر ۸۶ میلیون پوند (۱۰۹ میلیون دلار) و در میان هیاهوهای فراوان از آژاکس به منچستریونایتد پیوست. اما اریک تن‌هاخ که به شدت خواهان او بود هنوز موفق نشده بهترین نتیجه را از او دریافت کند. آنتونی با صفر گل و صفر پاس گل در ۲۰ بازی لیگ به عنوان یکی از بدترین خریدهای تاریخ لیگ برتر شناخته شد و نشریه میل گزارش می‌دهد که ممکن است یونایتد در نهایت اشتباه خود را بپذیرد و دست از او بکشد.

بنا بر گزارش‌ها، منچستریونایتد تابستان شلوغی خواهد داشت و سرجیم رتکلیف که به تازگی بخشی از سهام یونایتد را به دست آورده تصمیم دارد اثربخشی تیم (که اخیراً مشخص شد گران‌ترین تیم تاریخ فوتبال است) را مورد بررسی قرار دهد و احتمالش زیاد است که آنتونی از تیم خط بخورد. گزارش میل حتی به این نکته اشاره می‌کند که باشگاه حاضر است بیش از نیمی از مبلغ ۸۶ میلیون پوندی را که برای خرید او پرداخت شده از دست بدهد، و او را با مبلغ کمتری بفروشد.

این بازیکن برزیلی تنها در یکی از هشت بازی اخیر یونایتد حضور داشت و اوماری فورسون و آماد دیالو به او ترجیح داده شدند. تن‌هاخ علت عملکرد بد آنتونی را اتهامات مربوط به آزار خانگی و حواشی ایجاد شده می‌داند. اما با توجه به آمار وحشتناک او در یونایتد به احتمال زیاد در تابستان امسال به فروش خواهد رسید. آنتونی در گذشته پیشنهادی از عربستان سعودی داشته است.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی