به گزارش خبرنگار مهر، بهروز زلالی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه اعضای ستاد انتخابات در اردبیل، اظهار کرد: با قطعی شدن انصراف ۷۱ کاندیدا در حال حاضر تعداد نامزدهای انتخاباتی پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل به ۲۰۸ نفر کاهش یافته است. وی تصریح کرد: ۷۲ ساعت قبل از انتخابات فرصت کناره‌گیری و انصراف از […]

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز زلالی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه اعضای ستاد انتخابات در اردبیل، اظهار کرد: با قطعی شدن انصراف ۷۱ کاندیدا در حال حاضر تعداد نامزدهای انتخاباتی پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل به ۲۰۸ نفر کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: ۷۲ ساعت قبل از انتخابات فرصت کناره‌گیری و انصراف از رقابت‌های انتخاباتی برای کاندیداها وجود دارد و ما در روزهای آینده تلاش می‌کنیم تا فضای رقابتی سالم و مطلوبی را فراهم کنیم تا مردم با شناختی دقیق بتوانند نامزدهای اصلح را انتخاب و در روز رأی‌گیری آنها را در برگه‌ها بنویسند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه دهم اسفندماه کاندیداها فرصت تبلیغات دارند و سعی بر این است تا بر اساس قوانین و مقررات تبلیغات در چارچوب تعیین شده انجام و پنج کانال تلویزیونی به همراه کانال‌های رادیویی و رسانه‌های مختلف نیز سعی می‌کنند تا برنامه‌های کاندیداها را معرفی و زمینه آشنایی بیشتر مردم را فراهم کنند.

زلالی افزود: یقین داریم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در نهایت شکوه و عظمت حضور مردم برگزار شده و شرایط برای راهیابی هفت منتخب استان در مجلس شورای اسلامی و ۲ منتخب مجلس خبرگان به شایستگی فراهم بیاید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در نظر گرفته شده و سعی بر این است تا در کنار برنامه‌ریزی برای فعالیت صندوق‌های ثابت و سیار از ظرفیت نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات نیز استفاده کرده تا در شهرها و روستاها شرایط مطلوب و مناسبی را برای مشارکت مردم فراهم کنیم.

زلالی اضافه کرد: هر چند در روز جمعه بر اساس اعلام هواشناسی وضعیت پایدار جوی را شاهد خواهیم بود اما برای وضعیت بارندگی نیز تدبیری اندیشیده شده تا از امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استفاده شده و در همه مناطق استان اعم از شهرها، روستاها و مناطق عشایری رأی‌گیری از مردم انجام شود.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل از آماده بودن صندوق‌ها، تعرفه‌ها و تجهیزات و امکانات الکترونیکی برای برگزاری انتخابات باشکوه ۱۱ اسفند خبر داد و بیان کرد: از اولین ساعات روز جمعه ۱۱ اسفند اخذ رأی از مردم آغاز خواهد شد و در صورت نیاز علاوه بر تجهیزات الکترونیکی احراز هویت، سعی خواهیم کرد رأی‌گیری دستی را نیز مورد توجه قرار دهیم.

منبع: مـهر