زیرنویس، گروه بین الملل: نوار غزه طی بامداد امروز شاهد تشدید حمله‌های همه جانبه ارتش رژیم صهیونیستی و برجای ماندن تعداد دیگری از شهدا و زخمی‌ها در میان فلسطینی‌های بی گناه بوده است. شمار مجروحان نظامی صهیونیست به مرز سه هزار نفر رسید ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای آمار جدیدی از شمار مجروحان […]

زیرنویس، گروه بین الملل: نوار غزه طی بامداد امروز شاهد تشدید حمله‌های همه جانبه ارتش رژیم صهیونیستی و برجای ماندن تعداد دیگری از شهدا و زخمی‌ها در میان فلسطینی‌های بی گناه بوده است.

شمار مجروحان نظامی صهیونیست به مرز سه هزار نفر رسید

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای آمار جدیدی از شمار مجروحان خود در نبرد زمینی علیه غزه منتشر کرد.

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در بیانیه‌ای جدید از مجروح شدن ۷ نظامی صهیونیست در نبردهای زمینی غزه طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

- تعداد شهدا و زخمی‌های فلسطینی از ۱۰۰ هزار تن فراتر رفت |

بنابراین گزارش، با زخمی شدن این نظامیان شمار کل نظامیان مجروح در جنگ غزه به ۲ هزار و ۹۸۱ نفر رسیده که یک هزار و ۴۲۱ نفر از آنها در جنگ زمینی علیه غزه زخمی شده‌اند.

بنابر اعلام ارتش رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی ۳۲۲ نظامی شامل افسر و سرباز در بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند که حال ۳۸ نفر از آنها وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی طی هفته‌های اخیر از ارائه آمار کشته شدگان نظامی خودداری می‌کند و تنها به اعلام آمار زخمی‌ها بسنده کرده است.

عملیات دریایی یمن تنها با توقف تجاوزات علیه غزه متوقف می‌شود 

محمد عبدالسلام گفت که عملیات در دریای سرخ تنها با توقف تجاوزات علیه غزه و ورود کمک‌های انسانی به آن متوقف خواهد شد.

به گزارش زیرنویس، خبرگزاری رویترز به نقل از محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله اعلام کرد که عملیات در دریای سرخ تنها با پایان یافتن تجاوز اسرائیل به غزه متوقف خواهد شد.

سخنگوی انصارالله خاطرنشان کرد: اگر تجاوز اسرائیل به غزه متوقف شود و کمک‌های انسانی وارد غزه شود، ما نیز در ارزیابی اوضاع تجدید نظر خواهیم کرد.

«عزیز راشد» کارشناس امور نظامی و راهبردی یمن امروز تصریح کرد که نیروهای مسلح یمن از سلاح‌های منحصر به فرد و متنوع در عملیات دریایی خود علیه کشتی‌های آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی استفاده کرده اند. این نیروها تجهیزات لازم را برای رصد و پیگیری اهداف راهبردی در دریای سرخ و عرب دارند.

وی بیان کرد: اتاق عملیات نیروهای مسلح یمن این اقدامات را با هوشمندی و به صورت حرفه ای مدیریت می‌کند. یمن هر چقدر هم که تحت فشار قرار گرفته و تهدید شود هرگز دست از حمایت از ملت فلسطین برنمی دارد.

راشد تاکید کرد: رهبران و ملت یمن تصمیم خود را در این خصوص گرفته اند و هر هفته شاهد برگزاری راهپیمایی‌های میلیونی در حمایت از این تصمیم در سراسر یمن هستیم. کشور یمن به فشارهای آمریکا از طریق فشار بر تنگه باب المندب پاسخ خواهد داد.

حزب الله تجهیزات جاسوسی اشغالگران صهیونیست را هدف قرار داد

منابع لبنانی از عملیات موشکی حزب الله علیه پایگاه جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی خبر می دهند.

به گزارش زیرنویس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای جدید اعلام کرد تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه الرمثا در مزارع اشغالی شبعا با سلاح مناسب هدف قرار داده و خساراتی به آن وارد کرده است.

ساعتی پیش مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به موقعیت رویسات العلم واقع در مزارع اشغالی شبعا با تسلیحات مناسب خبر داده بود.

در این بیانیه اعلام شده بود که این حمله با اصابت دقیق و مستقیم به اهداف مورد نظر همراه شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز مناطقی از جنوب لبنان را هدف حمله قرار داد. در این حملات مناطق جبشیت، الحنیه، المنصوری، مجدل زون و البیساریه در جنوب لبنان از سوی جنگنده‌های اسرائیلی بمباران شد.

صبح امروز نیز مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به پایگاه مراقبت هوایی میرون در کوهستان‌های جرمق با تعداد زیادی از موشک‌های خود خبر داد که از چندین سکوی پرتاب موشک شلیک شده است.

حزب الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد که حمله به پایگاه میرون در حمایت از مردم غزه و واکنش نسبت به تجاوزگری رژیم صهیونیستی به اطراف شهر بعلبک در منطقه بقاع صورت گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در توصیف این عملیات موشکی اعلام کردند که تعداد زیادی از موشک‌های لبنانی از این کشور به سمت منطقه میرون شلیک شده و صدای چندین انفجار در منطقه به گوش رسیده است.

حادثه امنیتی خطرناک در غزه/ هلاکت شمار زیادی از نظامیان صهیونیست

منابع صهیونیستی از وقوع یک حادثه امنیتی خطرناک برای ارتش این رژیم در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش زیرنویس، منابع عبری زبان از وقوع یک حادثه امنیتی خطرناک در نوار غزه خبر دادند.

به گفته این منابع، در این حادثه تعداد زیادی نظامی اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

بالگردهای اسرائیلی زیادی کشته و مجروحان را به بیمارستان‌های اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ منتقل کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی هنوز به جزئیات این حادثه امنیتی اشاره‌ای نکرده است.

تعداد شهدا و زخمی‌ها در نوار غزه از ۱۰۰ هزار تن فراتر رفت

وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش تعداد شهدا و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه این باریکه خبر داد.

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی را از تاریخ هفت اکتبر تا به امروز منتشر کرد.

این وزارت خانه تاکید کرد که تعداد شهدای فلسطینی در نوار غزه در نتیجه حمله‌های هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه این باریکه به ۲۹ هزار و ۸۷۸ تن افزایش یافته است.

در ادامه این گزارش آمده است: آمار زخمی‌های تجاوز به نوار غزه نیز به ۷۰ هزار و ۲۱۵ تن افزایش یافته است.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ جنایت علیه شهروندان فلسطینی ساکن نوار غزه مرتکب شده اند.

در جریان این ۱۱ جنایت وحشیانه دست کم ۹۶ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۷۲ تن دیگر زخمی شده اند.

حمله توپخانه‌ای ارتش صهیونیستی به مناطقی از جنوب لبنان

منابع خبری از حمله توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از جنوب لبنان خبر می دهند.

به گزارش زیرنویس، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه تله الحمامص در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

این در حالی است که دقایقی پیش از این رخداد، منابع عبری زبان از حمله موشکی گسترده از جنوب لبنان به منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که حداقل ۴۰ موشک به سمت پایگاه‌های اسرائیلی در الجلیل علیا شلیک شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم تاکید کرد که ده‌ها موشک به منطقه میرون در الجلیل علیا اصابت کرده است.

درگیری شدید مقاومت با نظامیان صهیونیست در غرب غزه

منابع فلسطینی از درگیری شدید مقاومت با نظامیان صهیونیست در غرب شهر غزه خبر می دهند.

به گزارش زیرنویس به نقل از رسانه های فلسطینی، منبع فلسطینی از درگیری شدید مبارزان مقاومت با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در جنوب محله تل الهوا در غرب غزه خبر دادند.

در محله الزیتون نیز درگیری‌های شدیدی جریان دارد. ارتش رژیم صهیونیستی این منطقه را هدف حمله سنگین توپخانه‌ای قرار داد.

در تحولی دیگر، جنگنده‌های اسرائیلی منزل خانواده خفاجه در محله برزیلی رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. در این حمله یک نفر شهید و شماری هم مجروح شدند.

حمله موشکی گسترده حزب‌الله لبنان علیه پایگاه صهیونیستی «میرون»

حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم غزه و واکنش به حمله دیروز صهیونیست‌ها به بعلبک عملیات کم‌سابقه‌ای را ضد یک پایگاه نظامی اسراییل انجام دادند.

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به پایگاه مراقبت هوایی میرون در کوهستان‌های جرمق با تعداد زیادی از موشک‌های خود خبر داد که از چندین سکوی پرتاب موشک شلیک شده است.

حزب الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد که حمله به پایگاه میرون در حمایت از مردم غزه و واکنش نسبت به تجاوزگری رژیم صهیونیستی به اطراف شهر بعلبک در منطقه بقاع صورت گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در توصیف این عملیات موشکی اعلام کردند که تعداد زیادی از موشک‌های لبنانی از این کشور به سمت منطقه میرون شلیک شده و صدای چندین انفجار در منطقه به گوش رسیده است.

رژیم صهیونیستی دیروز حمله‌ای موشکی به عمق خاک لبنان در اطراف منطقه شهر بعلبک واقع در شرق لبنان انجام داد. ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر مدعی شد که اهداف وابسته به حزب الله لبنان را در جنوب این کشور هدف قرار داده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که حمله اسرائیل به منطقه بعلبک واقع در شرق لبنان برای اولین بار بعد از گسترش تنش‌ها بین دو طرف صورت می‌گیرد.

بمباران محله‌های مسکونی نوار غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حمله‌های هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه طی ساعت‌های گذشته از سر گرفته شده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی بامداد و صبح امروز به صورت گسترده محله الدرج را در شهر غزه بمباران کردند.

محله الصبره واقع در شهر غزه نیز شاهد حمله‌های هوایی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. در همین راستا علم الدین صباح یک خبرنگار عرب زبان نیز تصریح کرد: صدای وقوع انفجارهای مختلف در خان یونس، رفح و دیرالبلح به گوش رسیده است.

وی افزود که این انفجارها ناشی از حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی علیه منطقه‌های مذکور طی ساعت‌های گذشته بوده است.

صباح اضافه کرد: قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی نیز منطقه‌های ساحلی جنوب نوار غزه را به صورت گسترده هدف قرار دادند. شبکه الجزیره گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بخش‌های شمالی و شرقی استان مرکزی نوار غزه را هدف قرار داده است.

حمله‌های هوایی، زمینی و دریایی رژیم صهیونیستی علیه غزه

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی همچنین منطقه‌های تل الهوا و دیرالبلح را زیر آتش حمله‌های وحشیانه خود گرفت.

علاوه بر نوار غزه، جنوب لبنان نیز مجدداً هدف تجاوزات رژیم صهیوینستی قرار گرفته است. براساس این گزارش، توپخانه ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به صورت گسترده منطقه السلوقی را واقع در جنوب لبنان هدف قرار گرفته است.

حمله گسترده نظامیان صهیونیست به شهرهای کرانه باختری

نظامیان صهیونیست بامداد و صبح امروز نیز مانند روزهای گذشته به بخش‌های مختلف کرانه باختری یورش برده و تعدادی از جوانان فلسطینی را بدون دلیل موجه بازداشت کردند.

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که این اشغالگران به رام الله از سمت محور غربی این منطقه یورش برده و منازل مسکونی را در محله الطیره تفتیش کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری به همراه تجهیزات جنگی خود یورش بردند.

اردوگاه الجلزون واقع در شمال رام الله نیز شاهد حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست و بازداشت تعدادی از شهروندان فلسطینی بود.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که یک فلسطینی در نزدیکی ایست بازرسی بیت فوریک در شرق نابلس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده است.

این نظامیان متجاوز به منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه، شهر یطا در جنوب الخلیل، منطقه جبع در جنین و روستای کفر قلیل در جنوب نابلس نیز حمله کردند.

هدف قرار گرفتن متجاوزان در کرانه باختری

از سوی دیگر نیروهای مقاومت فلسطین تلاش کردند با امکانات محدودی که در اختیار دارند عناصر صهیونیست متجاوز را در کرانه باختری هدف قرار داده و مانع پیشروی آن‌ها در این منطقه شوند.

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که نیروهای مقاومت فلسطین به سمت اشغالگران در منطقه اشغالی کرمی تسور واقع در بیت امر در شمال الخلیل تیراندازی کردند.

حمله‌های هوایی، زمینی و دریایی رژیم صهیونیستی علیه غزه

شبکه الجزیره نیز از وقوع درگیری‌های شدید و انفجارهای متعدد در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه الفارعه واقع در جنوب استان طوباس خبر داد.

رزمندگان فلسطینی همچنین عناصر صهیونیست را در اردوگاه الفارعه در شمال کرانه باختری با پرتاب چندین نارنجک هدف قرار دادند. گزارش شده است که این درگیری‌ها چندین ساعت به طول انجامیده است.

شهادت سه فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

این در حالی است که رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که دست کم سه فلسطینی در کرانه باختری در جریان حمله عناصر صهیونیست به این منطقه به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش یک فلسطینی در اردوگاه الفارعه و ۲ تن دیگر در شهر طوباس طی ساعت‌های گذشته به شهادت رسیدند.

رسانه‌های خبری تاکید کردند که در میان این شهدای فلسطینی احمد دراغمه فرمانده گردان طوباس نیز حضور دارد.

در حال تکمیل

منبع: مـهر