به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مارینوس اوزونیدیس پس از برتری ۳ بر صفر گل گهر مقابل نساجی، اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. در تمام جریان بازی با جدیت کار کردند. وقتی تیم حریف، شانسی برای گلزنی ندارد یعنی ما جدی بودیم. موقعیت‌های زیادی هم داشتیم و می‌توانستیم بازی را راحت‌تر تمام کنیم، […]

- برای بردن نساجی جدی بودیم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مارینوس اوزونیدیس پس از برتری ۳ بر صفر گل گهر مقابل نساجی، اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. در تمام جریان بازی با جدیت کار کردند. وقتی تیم حریف، شانسی برای گلزنی ندارد یعنی ما جدی بودیم. موقعیت‌های زیادی هم داشتیم و می‌توانستیم بازی را راحت‌تر تمام کنیم، اما این مسائل در فوتبال پیش می‌آید.

وی افزود: نمی‌خواهم زیاد صحبت کنیم. مهم این است راهمان را ادامه بدهیم و تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شویم. امیدوارم برای بازی بعدی هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند. متوجه هستم ساعت بازی خوب نیست، اما در زمان بازی به هواداران بیشتری احتیاج داریم. بهتر شدن تیم فقط بستگی به داخل زمین ندارد و هواداران هم باید در بیرون از زمین بهتر حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: در ادامه لیگ برای نساجی آرزوی موفقیت می‌کنم. اطمینان دارم با سرمربی جدید و تجربه‌ای که دارند می‌توانند در لیگ روز‌های خوبی داشته باشند. در هتلی در تهران آن‌ها را دیده‌ام و آرزو می‌کنم بهتر نتیجه بگیرند. 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا