به گزارش زیرنویس از خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی  نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از اواسط وقت امروز تا اواخر روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه استان خوزستان تحت تاثیر عبور موج بارشی قرار خواهد گرفت. محمد سبزه زاری افزود: این سامانه بارشی سبب ابرناکی و رگبار و رعد و برق  و وزش تندباد لحظه‌ای […]

به گزارش زیرنویس از خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی  نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از اواسط وقت امروز تا اواخر روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه استان خوزستان تحت تاثیر عبور موج بارشی قرار خواهد گرفت.

محمد سبزه زاری افزود: این سامانه بارشی سبب ابرناکی و رگبار و رعد و برق  و وزش تندباد لحظه‌ای در بخش‌های شرقی، شمالی و ارتفاعات و رگبار‌های پراکنده و نقطه‌ای و رعد و برق در بقیه نقاط می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش در ارتفاعات به صورت برف پیش بینی می‌شود، ادامه داد: در این ایام  مه یا مه رقیق در اغلب مناطق  به ویژه مناطق کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی  نیز مورد انتظار است.

سبزه زاری می‌گوید: از فردا تا روز شنبه شاهد روند کاهش محسوس دما در سراسر استان و یخ زدگی سطح زمین در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات خواهیم بود.

وی اضافه کرد: امروز شمال خلیج فارس نیمه مواج است.  

به گفته سبزه زاری؛ در شبانه روز اخیر اهواز  با ۲۲.۲ و  دهدز با  ۲.۲  درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط گزارش شده اند و داکثر دمای اهواز به ۲۲.۲ و حداقل به ۶.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

منبع خبر: رکنـا