به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام تا زمانی که نیاز بود علیه علی خطیر اظهار نظر کند و مدیریت باشگاه را زیر سوال ببرد در نشست های خبری شرکت می کند و بیشتر از زمانی هم که برای او در نظر گرفته بودند حرف می زد اما هر وقت دلش نخواهد در نشست خبری شرکت […]

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام تا زمانی که نیاز بود علیه علی خطیر اظهار نظر کند و مدیریت باشگاه را زیر سوال ببرد در نشست های خبری شرکت می کند و بیشتر از زمانی هم که برای او در نظر گرفته بودند حرف می زد اما هر وقت دلش نخواهد در نشست خبری شرکت نمی کند و به هیچکس هم پاسخ نمی دهد.

براساس قانونی که سازمان لیگ فوتبال ایران برای حضور سرمربیان وضع کرده است، هر سرمربی موظف است در نشست های خبری قبل و بعد از بازی تیمش شرکت کند در غیر این صورت با جریمه ۵۰ میلیون تومانی مواجه خواهد شد.

سازمان لیگ که در برگزاری مسابقات ضعف های زیادی دارد و بیش از ۳۰ بار در هفته های گذشته زمان بازی ها را تغییر داده است، در مورد برخورد با سرمربیانی که به نشست خبری نمی آیند سکوت کرده و توانایی و قدرت برخورد با امثال جواد نکونام را ندارد.

سرمربی استقلال که سال ها در فوتبال حرفه ای اروپا بازی کرده است در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان شرکت نکرد و محمد نوازی در مورد دلیل غیبتش عنوان کرد که به دلیل همزمانی تمرین با نشست خبری نکونام غیبت کرده است. با این حال نکونام که بعد از بازی در رختکن تیمش حضور داشت بازهم محمد نوازی را به نشست فرستاد و مربی استقلال در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد دلیل غیبت نکونام گفت: خودشان با شما هماهنگ و صحبت می کنند.

دلیل برگزاری نشست های خبری قبل و بعد از بازی این است که علاقمندان به فوتبال و هواداران تیم از نقطه نظرات سرمربی در مورد شرایط فنی تیمش و وضعیت مسابقه مطلع شوند اما نکونام با غیبت در نشست های خبری نه تنها به اهالی رسانه بلکه به هواداران استقلال هم بی احترامی می کند. البته اگر نیاز باشد تقصیرها را به گردن علی خطیر و ضعف مدیریت باشگاه بیندازد حتما به نشست خواهد آمد!

منبع: مـهر