از زمانی که زین‌الدین زیدان رئال مادرید را ترک کرد اکثر باشگاه‌های بزرگ به دنبال او رفتند. و حالا به نظر می‌رسد که سر جیم رتکلیف با آمدنش به منچستریونایتد رویای آمدن زیدان برای شروع دوران جدیدی در اولدترافورد را در سر می‌پروراند. زیدان نیز در رویداد رونمایی از مستند مارچلو لیپی در اوایل این هفته […]

- زیدان؛ مربی رویایی مالک شیاطین‌سرخ

از زمانی که زین‌الدین زیدان رئال مادرید را ترک کرد اکثر باشگاه‌های بزرگ به دنبال او رفتند. و حالا به نظر می‌رسد که سر جیم رتکلیف با آمدنش به منچستریونایتد رویای آمدن زیدان برای شروع دوران جدیدی در اولدترافورد را در سر می‌پروراند. زیدان نیز در رویداد رونمایی از مستند مارچلو لیپی در اوایل این هفته در مورد تمایلش برای بازگشت به مربیگری صحبت کرد.

با این حال، صحبت‌های قدیمی زیدان نشان می‌دهد که او چندان علاقه‌ای به کار در انگلیس ندارد. او قبلا گفته بود: «آیا می‌خواهم به منچستریونایتد بروم؟ من انگلیسی می‌فهمم، اما به طور کامل به این زبان مسلط نیستم. می‌دانم مربیان زیادی بدون تسلط به زبان به باشگاهی می‌روند، اما من جور دیگری کار می‌کنم.»

این مربی که سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ به شدت با مربیگری تیم ملی فرانسه در ارتباط بود، اما بعد از مسابقات قرارداد جدیدی به دیدیه دشان داده شد. زیدان تاکنون فقط در رئال مادرید کار کرده اما به تازگی از تمایلش برای حضور در ایتالیا نیز صحبت کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی