زاکانی تهران را در کولاک برف رها کرد
زاکانی تهران را در کولاک برف رها کرد

انتخاب نوشت: چالش‌هایی شهری تهران هر روز ضعف‌های بیشتری از مدیریت زاکانی را عیان‌ می‌کند. در آخرین نمونه بارش برف تهران نشان داد که دغدغه‌های انتخاباتی شهردار و شورای شهر، تا چه حد موجب زحمت برای شهروندانی شده است که با پرداخت مالیات، انتظار حداقل‌های خدمات شهری را دارند. شب گذشته آنچه در سطح شهر […]

- زاکانی تهران را در کولاک برف رها کرد

انتخاب نوشت: چالش‌هایی شهری تهران هر روز ضعف‌های بیشتری از مدیریت زاکانی را عیان‌ می‌کند. در آخرین نمونه بارش برف تهران نشان داد که دغدغه‌های انتخاباتی شهردار و شورای شهر، تا چه حد موجب زحمت برای شهروندانی شده است که با پرداخت مالیات، انتظار حداقل‌های خدمات شهری را دارند.

شب گذشته آنچه در سطح شهر تهران شاهد بودیم، رها کردن خودرو‌ها و ناامیدی از ساماندهی خیابان‌ها توسط شهرداری، لیزخوردن ماشین‌ها و ایجاد خطر، نگرانی و تصادف و آلودگی صوتی بود که نتیجه‌ای جز نارضایتی مردم از شهرداری نداشت. 

آن زمان که مردم شهر تهران در جدال با ماشین ماشین‌های گرفتار در برف در سطح خیابان عا بودند، ناکارآمدی شهردار و عوامل اش که این روز‌ها بسیار درگیر انتخابات هستند، عیان‌تر شد.

در این بین شورای شهر که موظف به نظارت بر عملکرد شهردار است هم چندان صدایی به انتقاد بلند نکرده و شهردار بدون نگرانی از پاسخگویی به کار‌های سیاسی خود مشغول است. 

اید تصور شورای شهر نیز این است که با انتقاد از شهرداری، بازتاب بیرونی باعث دلسردی جامعه شود، اما دقیقا همین سکوت کردن‌ها باعث دلسردی بیشتر جامعه می‌شود.

رییس پلیس راهور تهران نیز در این میان با پاک کردن صورت مسئله گفت: شهروندان مقصد سفر خود را منطقه یک انتخاب نکنند تا بتوانیم با همکاری شهرداری وضعیت معابر ساماندهی کنیم.

 با تداوم نگاه‌های سیاسی و بی توجهی‌هایی که شاهد آن هستیم، تهران هر روز با مشکلات جدیدی روبرو می‌شود از جمله وضعیت تاسف بار نظافت شهری، گویی تهران شهردار ندارد. 

اصولگرایان، زاکانی را تانک خود می‌خواندند، شاید، اما حق با آنان بود؛ چراکه خاصیت «تانک» تنها ویرانی ست که تهران اکنون شاهد آن است.

منبع: اطلاعات انلاین