در میان بخاری های متعدد که برای محیط های کوچک طراحی شده اند، بخاری های تابشی گازی مزایای خیلی بیشتری دارند. این بخاری ها میزان انرژی خیلی کمتری مصرف می کنند و می توانند به بهترین شکل ممکن محیط مورد نظر شما را گرم کنند. البته بهتر است حتماً برای خرید گرماتاب و نصب آن از […]

 

در میان بخاری های متعدد که برای محیط های کوچک طراحی شده اند، بخاری های تابشی گازی مزایای خیلی بیشتری دارند. این بخاری ها میزان انرژی خیلی کمتری مصرف می کنند و می توانند به بهترین شکل ممکن محیط مورد نظر شما را گرم کنند. البته بهتر است حتماً برای خرید گرماتاب و نصب آن از افراد متخصص کمکی بگیرید و به سراغ فروشگاه های معتبر بروید.

مزایای استفاده از هیترهای تابشی برای محیط های کوچک

استفاده از هیتر تابشی کوچک در محیط هایی که متراژ کمی دارند، مزایای متعددی دارد. مهمترین مزیت استفاده از این سیستم در محیط های کوچک این است که می تواند با مصرف کمترین هزینه و انرژی، به طور کامل محیط مورد نظر شما را گرم کنند. علاوه بر این موارد، این نوع بخاری تابشی گازی مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه، برخی از مهم ترین ویژگی های گرماتاب می پردازیم.

·      کاهش هزینه و مصرف سوخت

همان طور که پیش از این نیز گفتیم، یکی از مهمترین مزایای این سیستم، کاهش مصرف سوخت آن است. در نتیجه، این گرماتاب هزینه خیلی کمتری برای شما خواهد داشت. بسیاری از بخاری های کوچک برای محیط های با متراژ کم با استفاده از برق شهری کار می کنند و مصرفی آنها نسبت به بخاری های گازی خیلی بیشتر است. این در حالی است که شما می توانید با استفاده از یک بخاری تابشی گازی از هزینه های خود بکاهید.

·      اندازه کوچک

بیشتر مواقع مهم ترین فاکتوری که باید برای خرید هیتر تابشی برای اتاق هایی با متراژ کم به آن توجه کنید، اندازه آن است. هیترهای کوچک تر برای این مکان ها کاملاً مناسب هستند و شما می توانید مطمئن باشید به هیچ عنوان فضای زیادی اشغال نمی کنند و به همین دلیل گزینه مناسبی برای اتاق کوچک هستند.

·      نصب راحت

نحوه نصب سیستم گرمایشی برای محیط های کوچک فوق العاده راحت است و نیاز به ابزار آلات خیلی پیچیده و دانش تخصصی ندارد. شما می توانید با مشورت گرفتن از کارشناسان نیکان پارسه، فرایند نصب گرماتاب را به راحتی به پایان برسانید.

·      تنظیم دما

اگر از بخاری های معمولی برای اتاق های کوچک استفاده کنید، ممکن است در بازه زمانی کوتاه بیش از اندازه اتاق را گرم کنند. این در حالی است که با استفاده از گرماتاب های گازی می توانید به صورت کنترل شده، دمای اتاق خود را تنظیم نمایید. این امر موجب می شود که از اتلاف انرژی تا حد زیادی جلوگیری شود و گرما به صورت مطلوب در همه قسمت های اتاق پخش شود.

·      امنیت بالا

نکته جالب توجه درباره هیتر تابشی کوچک این است که امنیت بسیار بالایی دارد و احتمال احتراق و آتش سوزی در آن تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. به همین دلیل می توان با خیالی آسوده، از این سیستم در اتاق های کوچک استفاده کرد.

معرفی ۶ گرماتاب  برای سوله ها و اتاق های کوچک

گرماتاب ها نمونه های مختلفی دارند که شما می توانید بر اساس شرایط خود، آنها را خریداری کنید. بهتر است برای خرید گرماتاب به سراغ فروشگاهی بروید که همه نمونه های گرماتاب را در اختیار شما قرار می دهد. در این قسمت، هر یک از نمونه های بخاری تابشی گازی را به شما معرفی می کنیم که می توانند کاربرد بسیار زیادی در اتاق هایی با متراژ کم داشته باشند.

گرماتاب گازی سرامیکی مناسب محیط های کوچک

  1. گرماتاب سرامیکی: بدنه این گرماتاب از جنس سرامیک بوده و می تواند در سریع ترین زمان ممکن، محیط را به شکل کاملاً مطلوبی گرم کند. خیلی از افراد این وسیله را به عنوان هیتر فضای باز نیز می شناسند. قیمت گرماتاب سرامیکی در مقایسه با ویژگی هایی که ارائه می دهد، کاملاً به صرفه است.
  2. گرماتاب دکوراتیو: با استفاده از گرماتاب دکوراتیو می توانید محیط هایی که نیمه باز هستند را به راحتی گرم کنید.
  3. گرماتاب لوله ای: این نمونه از هیترهای تابشی کوچک مصرف انرژی بسیار کمی دارند و با همین میزان انرژی، می توانند بازدهی بسیار خوبی از خود ارائه دهند. گرماتاب لوله ای نیز در نمونه های مختلفی ارائه می شود که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.
  4. گرماتاب لوله ای UT: هیتر تابشی کوچک لوله ای مدل UT بر اساس محیط و متراژ مورد نظر شما در سایزهای مختلفی طراحی می شود. آب گرم درون لوله های این گرماتاب جریان پیدا می کند و محیط را به طور کامل گرم می کند.
  5. گرماتاب لوله ای LT: در این دستگاه از یک مشعل چدنی استفاده شده است که دوام و ماندگاری بسیار خوبی دارد. سیستم جرقه زنی و سایر قطعات این گرماتاب هم ایمنی بسیار بالایی دارند و با امنیت ۱۰۰ ارائه می شوند.
  6. گرماتاب قارچی: گرماتاب قارچی که با نام چتری نیز شناخته می شود، با استفاده از به روزترین تجهیزات جهان با کمترین میزان مصرف انرژی، بازدهی بسیار بالایی از خود نشان می دهد. همین امر موجب افزایش کاربرد و مزیت های گرماتاب چتری شده است.

خرید گرماتاب برای محیط های کوچک

اگر شما هم به دنبال فروشگاه معتبری برای خرید گرماتاب در مکان های کوچک هستید، ما فروشگاه معتبر نیکان پارسه را به شما پیشنهاد می کنیم. در این فروشگاه می توانید انواع گرماتاب هایی که پیش از این معرفی کردیم را بسته به متراژ محیط مورد نظر خود با بالاترین کیفیت خریداری نمایید. فروشگاه نیکان پارسه با سال ها تجربه و تخصص در زمینه فروش هیتر تابشی و گرماتاب، توانسته رضایت بخش زیادی از خریداران را به سمت خود جلب کنند.

خرید گرماتاب صنعتی برای محیط های کوچک

قیمت هیتر تابشی برای محیط های کوچک

خوشبختانه برای خرید این محصول لازم نیست که هزینه خیلی زیادی بپردازید و می توانید با هزینه کاملاً مناسب و مقرون به صرفه، گرماتاب مورد نظر خود برای محیط های کوچک را از فروشگاه نیکان پارسه خریداری کنید. فروشگاه نیکان پارسه علاوه بر ارائه قیمت های مقرون به صرفه و مناسب، کیفیت را به طور کامل حفظ می کند و می توانید از این بابت مطمئن باشید. پس اگر کیفیت بالا و پایین بودن قیمت هیتر فضای باز برای شما مهم است، سری به فروشگاه نیکان پارسه بزنید.

تعمیر و نصب گرماتاب

در نهایت، کارشناسان ما در نیکان پارسه به شما کمک می کنند تا فرایند نصب و راه اندازی گرماتاب خود را به راحتی انجام دهید. در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید، می توانید از کارشناسان نیکان پارسه بخواهید تا این دستگاه را برای شما نصب کنند.

همچنین اگر هرگونه مشکلی برای هیتر تابشی گازی گرماتاب شما به وجود آمد، می توانید با مراجعه به نیکان پارسه، آن را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر کنید. تعمیر گرماتاب در فروشگاه نیکان پارسه توسط افراد متخصص و مجرب در این زمینه انجام می شود.

 

منبع خبر: رکنـا