مدیر سابق خبرگزاری سپاه هم به حدادعادل متلک گفت
مدیر سابق خبرگزاری سپاه هم به حدادعادل متلک گفت

ایرنا نوشت:  “سید نظام الدین موسوی” عضو لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اجتماع هواداران لیست انتخاباتی امنا گفت: دوستان درباره ائتلاف امنا صحبت هایی مطرح کردند این ائتلاف بر اساس شاخص محوری و نه شخص محوری شکل گرفته است. گروه های مختلف اجتماعی و فرهنگی شاخص هایی را تعریف کردند گام اول ما […]

- مدیر سابق خبرگزاری سپاه هم به حدادعادل متلک گفت

ایرنا نوشت:  “سید نظام الدین موسوی” عضو لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اجتماع هواداران لیست انتخاباتی امنا گفت: دوستان درباره ائتلاف امنا صحبت هایی مطرح کردند این ائتلاف بر اساس شاخص محوری و نه شخص محوری شکل گرفته است. گروه های مختلف اجتماعی و فرهنگی شاخص هایی را تعریف کردند گام اول ما برای ائتلاف حضور در عرصه انتخابات مجلس دوازدهم بود. بعد از بررسی های مختلف و متعدد و مصاحبه با بیش از هزار کاندیدا نهایتا به ۳۰ نامزد برای تهران رسیدیم نامزدهایی که هر یک بر اساس شاخص های سلامت هستند، گزینش شدند.

سهمیه بندی های باندی را کنار گذاشتیم

وی در ادامه بیان کرد: در این ائتلاف عهد کرده ایم بر اساس تخصص افراد عمل کنیم. سهمیه بندی های باندی که موجب شده شأن و جایگاه مجلس عدول کند را کنار گذاشته ایم. نگاه به افراد را کنار گذاشته ایم اینکه فردی سرلیست شود و افرادی بیایند که حضورشان در لیست بر اساس روابط فردی با سرلیست است را کنار گذاشته ایم.

پدرخوانده‌ها بر اساس روابط شخصی لیست بستند

کاندید لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: در ائتلاف امنا اعلام کرده ایم سرلیست ما مردم هستند. این مردمند که به ما اعتبار و شأن می دهند. اگر در مجلس وارد شویم وکیل و نماینده این مردم و پیگیر مطالبات آنها هستیم درحالی که پدرخوانده‌ها بر اساس روابط شخصی لیست می بستند، برای اولین بار ائتلاف امنا بر اساس شخصیت هر فرد و نزدیکی او به ارزش های انقلابی و بصیرت فرد و حضورش در بزنگاه های انقلاب ارزش گذاری کردیم و آنها را به لیست دعوت کردیم. امنا مورد حمایت هیئات است در این لیست علاوه بر تخصص های مختلف و تجارب اجرایی، نزدیک به ۱۳ نفر سابقه نمایندگی مجلس دارند و این لیست مورد اعتماد چهره‌های سیاسی برجسته ای است.

پاجوش نیستیم فقط نخواستیم پاسوز باشیم

موسوی خاطر نشان کرد: یکی از بزرگان مورد اعتماد اعلام کرد ما چناریم و دیگران پاجوشند من از این شخصیت تعجب می کنم این بی حرمتی به مردم و نیروهای انقلاب است ما پاجوش نیستیم فقط نخواستیم مانند گذشته پاسوز شما باشیم. امنا نهال جوانی است که به یک درخت تناور انقلاب در گام دوم تبدیل می شود.

منبع: اطلاعات انلاین