محرم نویدکیا پس از توقف مس رفسنجان در خانه شمس آذر قزوین، اظهار داشت: به اصحاب رسانه خدا قوت می‌گویم که در این سرمای وحشتناک اینجا بودند. دم هواداران گرم. با اینکه تعدادشان کم بود آمدند تیم‌شان را تشویق کرد. باید به آن‌ها تبریک جانانه گفت.وی افزود: به عنوان یک سرمربی باید حرف فنی بزنم […]

- بازی بلند یعنی آن فوتبال کیفیت پایینی دارد

محرم نویدکیا پس از توقف مس رفسنجان در خانه شمس آذر قزوین، اظهار داشت: به اصحاب رسانه خدا قوت می‌گویم که در این سرمای وحشتناک اینجا بودند. دم هواداران گرم. با اینکه تعدادشان کم بود آمدند تیم‌شان را تشویق کرد. باید به آن‌ها تبریک جانانه گفت.وی افزود: به عنوان یک سرمربی باید حرف فنی بزنم ولی متاسفانه خیلی بحث فنی ندارم. این نوع فوتبال مورد علاقه من نیست. اگر ۳ امتیاز هم می‌گرفتم فوتبالی نبود که از آن لذت ببرم. توپ از این طرف زمین تا آن طرف زمین مدام روی هوا بود. فوتبالی که موقعیت‌هایش فقط روی ضربات ایستگاهی باشد، کیفیت خیلی پایینی دارد.

فوتبالی که در جریان بازی موقعیت ایجاد نکنید، معمولی است. این فوتبال برای من خیلی لذت بخش نیست. تیم خودمان را می‌گویم؛ نیاز داریم بیشتر و با اعتماد به نفس بیشتر از عقب بازیسازی کنیم. نباید در پرس‌ها راحت توپ را به هوا ببریم.نویدکیا گفت: زمین ایده‌آل نبود و باد هم مقداری تاثیر داشت. در بازی که باد زیاد باشد، جذابیت پایین می‌آید. از نظر کیفیت بازی صحبت خاصی ندارم. فوتبالی که فقط ضربات ایستگاهی یا توپ‌های بلند از دروازه‌بان و دفاع به سمت جلو، تاثیرگذار باشد فوتبال با کیفیتی نیست. به این سبک بازی علاقه ندارم. تنها حسن کار ما این بود که در دفاع منضبط بودیم. در ۳-۲ بازی اخیر گل نخوردیم.

سرمربی مس رفسنجان درخصوص اینکه آیا جدایی بازیکنان تاثیرگذار بوده، عنوان کرد: بازیکنان خوبی از دست دادیم و این طبیعی است. گرفتن بازیکن در نیم فصل هم راحت نیست. سراغ هر بازیکنی هم رفتیم قیمت‌های وحشتناکی به ما گفتند که از عهده‌مان خارج بود. بازیکنان خوبی دارم و مشکلی نیست. کیفیتشان را هم قبول دارم. درست است امروز آنچه می‌خواستم نبود ولی در کل خیلی حساسیتی روی اینکه ۴ بازیکن از دست دادیم، ندارم. باید امسال را با کیفیت خوب تمام کنیم و برای سال آینده برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.نویدکیا تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تیم رتبه بهتری به دست بیاورد. تیم خوبی هستیم. بازیکنان خوبی داریم. مشکلات فنی داریم که سعی می‌کنیم یکی یکی آن‌ها را حل کنیم. یکی دو نتیجه خوب می‌تواند روند تیم را بهتر کند و برعکس نتایج بد ممکن است شرایط را بدتر کند. درمجموع شرایطمان بد نیست و رو به جلو می‌رویم.وی درخصوص داوری بازی امروز، گفت: خوب بود. من هیچ وقت در مورد داوران صحبت نمی‌کنم.

منبع: خبـر ورزشی