به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ترابی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان صحبت‌هایش را با انتقاد از عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای تیم آغاز کرد و گفت: آقای درویش! بازیکنان پرسپولیس شرایط بسیار بدی از نظر مالی دارند و باید این مشکلات را حل کنید! هافبک سرخپوشان ادامه داد: […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ترابی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان صحبت‌هایش را با انتقاد از عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای تیم آغاز کرد و گفت: آقای درویش! بازیکنان پرسپولیس شرایط بسیار بدی از نظر مالی دارند و باید این مشکلات را حل کنید!

هافبک سرخپوشان ادامه داد: فردا در محل تمرین پرسپولیس منتظر شما هستیم تا بیایید درباره مشکلات حرف بزنیم! بارها این موضوع را گوشزد کرده‌ایم ولی اتفاقی نیفتاده است.

او درباره اینکه تا حالا چند درصد دریافتی داشته اند گفت: فکر نمی‌کنم بیشتر از ۳۰ تا ۳۵ درصد از قراردادها پرداخت شده باشد. بسیاری از بچه‌ها که فوتبالشان را بازی می‌کنند و حرفی نمی‌زنند از سال‌های قبل هم طلب دارند. ولی الان در شرایط خیلی سختی هستند و باید به مسائل مالی رسیدگی شود. آقای درویش ما دوست داریم در فضایی دوستانه درباره این موارد حرف بزنیم تا مشکل حل شود.

ترابی جملات خود را با تهدیدی کنایه آمیز به مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد و گفت: دوست نداریم فضا به سمتی برود که اتفاق دیگری بیفتد و تصمیم دیگری بگیریم! اگر باشگاه پول ندارد چرا نقل و انتقالات خوبی داشته‌ایم؟! بازیکنان خوبی گرفته‌ایم و همه باشگاه‌ها در نقل و انتقالات بازیکن می‌گیرند! ولی معمولاً به بازیکنان قدیمی تر اجحاف می‌شود و الان باید بیایند و در تمرین صحبت کنیم تا وضعیت دریافتی و مطالبات بازیکنان که باز هم تاکید می‌کنم شرایط سختی دارند را روشن کنند.

منبع: مـهر