به گزارش زیرنویس، جبهه پایداری استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای نامزدهای مورد حمایت خود را معرفی کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّ‌حْمَٰنِ الرَّ‌حِیمِمردم عزیز و شریف کرمانشاهسلام علیکم در این دورانی که نظام اسلامی با مستکبرین عالم حول محور جبهه مقاومت به مراحل سرنوشت ساز نابودی غده سرطانی صهیونیسم رسیده […]

به گزارش زیرنویس، جبهه پایداری استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای نامزدهای مورد حمایت خود را معرفی کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّ‌حْمَٰنِ الرَّ‌حِیمِ
مردم عزیز و شریف کرمانشاه
سلام علیکم

در این دورانی که نظام اسلامی با مستکبرین عالم حول محور جبهه مقاومت به مراحل سرنوشت ساز نابودی غده سرطانی صهیونیسم رسیده است و در حال برافراشتن پرچم تمدن نوین اسلامی به معنای تأثیر پذیرفتن فکری ملت‌ها از اسلام در سرتاسر نقاط جهان می‌باشد.

حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که یک آزمون الهی و تکلیف شرعی و ملی، همچنین مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان و تیری به چشم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و قدم مهمی در جهت ساخت و رشد ایرانی، پیشرفته و قدرتمند و شریف در تمامی زمینه‌ها اعم از فرهنگی، اقتصادی و… خواهد بود.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی کرمانشاه با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (حفظه الله)، بر مبنای شاخص‌های انقلاب اسلامی، کاندیدای واجد شرایط را مورد بررسی قرار داده است و بر اساس حجت شرعی، در راستای معرفی نامزدهای اصلح، اعلام لیست مورد حمایت خود را در سطح استان کرمانشاه و به تدریج ذیل همین بیانیه تکمیل و منتشر می‌نماید.

از همه گروه‌ها، تشکل‌ها، افراد و مجموعه‌های همسو که دل در گرو شعارهای اساسی انقلاب با نگاهی نو مبتنی بر اصول را دارند دعوت می‌کنیم با حمایت از لیست جبهه پایداری انقلاب اسلامی کرمانشاه؛ زمینه قوت رأی و تشکیل یک مجلس فریادرس قوی و انقلابی را فراهم آورند.

به اطلاع می‌رساند اسامی مورد حمایت جبهه پایداری استان کرمانشاه به قرار ذیل می‌باشد:

حوزه انتخابیه کرمانشاه:
۱- عبدالرضا مصری
۲- محمد رشیدی
۳- محمدرضا سلیمانی

حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی: حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا

حوزه انتخابیه صحنه، هرسین، کنگاور: شیخ وحید احمدی

حوزه انتخابیه سرپل ذهاب، قصر شیرین، گیلانغرب: فتح الله حسینی

حوزه جوانرود، روانسر، پاوه: رستگار یوسفی

حوزه انتخابیه اسلام آباد و دالاهو به جمع بندی نرسیده است.

منبع: مـهر