به گزارش زیرنویس و به نقل از باشگاه استقلال خوزستان، از نکات عجیب در بازی امروز ۱۵ دقیقه قبل از شروع دیدار و در هنگام گرم کردن بازیکنان به یکباره ابلاغیه جهت محرومیت متین کریم زاده به باشگاه اعلام می‌شود، که این بازیکن اجازه حضور در این مسابقه را ندارد چند دقیقه قبل از شروع […]

به گزارش زیرنویس و به نقل از باشگاه استقلال خوزستان، از نکات عجیب در بازی امروز ۱۵ دقیقه قبل از شروع دیدار و در هنگام گرم کردن بازیکنان به یکباره ابلاغیه جهت محرومیت متین کریم زاده به باشگاه اعلام می‌شود، که این بازیکن اجازه حضور در این مسابقه را ندارد چند دقیقه قبل از شروع بازی به اجبار از لیست بازی خارج می‌شود.

پس از شروع بازی در هر دو نیمه تصمیمات داوری، بازی خوب هردو تیم را تحت شعاع خود قرار داد که در بعضی از صحنه‌ها موجب اعتراض تیم تراکتور به نحوه عملکرد و تصمیم‌های عجیب داوری شد.

در صحنه‌ای که منجر به مصدومیت روبرتو سایو بازیکن استقلال خوزستان می‌شود، سیامک نعمتی بازیکن تراکتور با خطایی خشن که تمام پارامترهای اخراج مستقیم را دارد، اما با تصمیم قابل بحث داور که قطعاً کارشناسان داوری هم روی آن نظر خواهند داد، به یک کارت زرد بسنده کرد. بدترین شکل با زانوی چپ خود به صورت بازیکن صاحب توپ ضربه میزند که داور این برخورد شدید با لطافت تمام کارت زرد تشخیص می‌دهد و از دادن کارت قرمز به علت (خطای خطرناک) به سادگی چشم پوشی می‌کند.

در مورد دوم، پس از ارسال توپ به محوطه جریمه تراکتور، در برخوردی کاملاً فوتبالی دو بازیکن از دو تیم برای تصاحب آن اقدام می‌کنند که پس از تأثیرگذاری مهاجم استقلال خوزستان (پیمان رنجبری)، توپ به دست مدافع تراکتور (خلیل زاده) برخورد می‌کند اما داور در کمال تعجب این صحنه (برخورد توپ به دست) که پنالتی واضح است را خطا بر روی مدافع تراکتور اعلام می‌کند.

استقلال خوزستان در این فصل و در دیدارهای اخیر خود بارها از داوری متضرر شده است اما همواره در تلاش برای احترام به این قشر بوده است. با این حال از کمیته داوران و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم انتظار می‌رود نظارت بیشتری روی این موضوع داشته تا ماحصل تلاش تیم‌ها، بازیکنان و اعضای فنی با سوت‌های اشتباه که نمی‌خواهیم نام آن را “عمدی” بگذاریم، به سادگی هدر برود. مسلماً در صورت تداوم چنین شرایطی، استقلال خوزستان نیز این حق را برای خود قائل خواهد بود تا برای احقاق حق هوادارانش، اقدامات لازم را دنبال کند.

منبع: مـهر