به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی پس از شکست یک بر صفر ذوب آهن اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: به کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس تبریک و خسته‌نباشید می‌گویم. به بازیکنان خودمان هم همینطور؛ از نظر خودم در استراتژی که تبیین می‌کنیم جزو مربیانی هستم که می‌دانم اگر ۱۰ نفره شدیم […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی پس از شکست یک بر صفر ذوب آهن اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: به کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس تبریک و خسته‌نباشید می‌گویم. به بازیکنان خودمان هم همینطور؛ از نظر خودم در استراتژی که تبیین می‌کنیم جزو مربیانی هستم که می‌دانم اگر ۱۰ نفره شدیم چه کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: تمام اتفاقات بد را امروز ما تجربه کردیم. دقیقه ۸ پنالتی علیه ما گرفته شد که بعد از آن توانستیم بازی را کنترل کنیم و موقعیت ندهیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم به گل برسیم. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم ولی باز اخراجی دادیم که باعث شد نزدیک به ۵۰ دقیقه با ۱۰ نفر بازی کنیم. اگر در پایان بازی دو موقعیت خوب هم نصیب پرسپولیس شد دلیلش این بود که ریسک و حمله کردیم. باید سریعا خودمان را برای بازی بعد جمع و جور کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص شیوه بازی پرسپولیس و ذوب آهن پاسخ عجیبی داد و گفت:: من با شما در این زمینه موافق هستم. بضاعت ما همین است، از ۱۹ سهمیه بزرگسال ۱۷ بازیکن داریم. قبلاً اعلام کردم، تیمی که در نیم فصل پنجم جدول شده باید تقویت شود. من با تمام وجود کار می‌کنم و بازیکنان هم امروز با تمام وجود کار کردند ولی بضاعت‌ما همین است.

ربیعی یادآور شد: امروز شانس نداشتیم. جالب است در ۴ بازی گذشته مقابل پرسپولیس در ۳ بازی با پنالتی باختیم. امیدوارم روند طوری باشد که یک جایی هم خوش‌شانسی هم نصیب ما شود.

او به موضوع نوشته‌های عجیب پیدا شده در رختکن پرسپولیس نیز ورود کرد و مدعی شد: خواهش می‌کنم تمام دستگاه‌های نظارتی کشور و فدراسیون فوتبال وارد عمل شده و راستی‌آزمایی کنند. اگر چنین مسأله‌ای وجود داشت اشد مجازات و برخورد را انجام دهند و اگر غیرواقعی بود باید تهمتی که زده شده باید پیگیری شود. اصلا از چنین چیزهایی اطلاع نداشتم و متعجب شدم. تمام ورزشگاه مجهز به دوربین مداربسته است و در ۴۸ ساعت اخیر را نهادهای نظارتی بررسی کنند و ببینند که چه اتفاقی افتاده است. به دلیل بارش برف و سرما از بازی با ملوان به این ورزشگاه نیامده بودیم. تمرینات تیم ما در زمین ملت بود و نیامده بودیم.

ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در نیم‌فصل بسیار خوب تقویت شده است، بازی خیلی خوبی کردیم و اگر کمی مهارت بیشتری در جلوی زمین داشتیم می‌توانستیم از فضاهایی که برای ما ایجاد شد استفاده کنیم. زمانی که ۱۰ نفره بودیم ۴ موقعیت گل داشتیم که در دادن پاس آخر اشتباه کردیم. سعی می‌کنیم کار کنیم و شرایط بازیکنان را بالاتر ببریم. از هواداران عذرخواهی می‌کنیم، می‌دانم که در هفته گذشته هم اتفاقاتی پیش آمد و خیلی‌ها خواستند که رابطه من با هواداران و مردم اصفهان به هم بزنند، ولی می‌گویم که عاشق مردم اصفهان هستم و در سریع‌ترین زمان نتایج تیم جبران خواهد شد.

منبع: مـهر