این روزها که پرسپولیس با سرمربی جدید، به راهش در لیگ برتر ادامه می‌دهد و مثل دیروز، ۳ امتیاز از ذوب آهن می‌گیرد و تلاش می‌کند فاصله اش از استقلال بیشتر نشود، برخی پیشکسوتان پرسپولیسی همچنان مرغشان یک پا دارد. تعدادی از آنها می‌گویند اوسمار مربی نیست و نباید سرمربی می‌شد! این افراد در واقع […]

- درد بزرگ پرسپولیس؛ حمله‌های عجیب و بی‌منطق به اوسمار!/ برای این تیم باید از کجا مربی بیاورند؛ کره مریخ؟

این روزها که پرسپولیس با سرمربی جدید، به راهش در لیگ برتر ادامه می‌دهد و مثل دیروز، ۳ امتیاز از ذوب آهن می‌گیرد و تلاش می‌کند فاصله اش از استقلال بیشتر نشود، برخی پیشکسوتان پرسپولیسی همچنان مرغشان یک پا دارد.

تعدادی از آنها می‌گویند اوسمار مربی نیست و نباید سرمربی می‌شد! این افراد در واقع همان هایی هستند که وقتی یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس می‌نشست با او هم مخالفت می‌کردند و فردا اگر مورینیو را هم سرمربی پرسپولیس کنند، همین وضعیت ادامه دارد.

مشخص نیست این تعداد کارشناس با چه فعل و انفعالی، احساس رضایت می‌کنند و چگونه می‌شود به آنهایی که در عین احترام به کسوت فوتبالی‌شان، تجربه تیمداری ندارند گفت چه اتفاقی باید رخ دهد تا شما در نهایت، احساس رضایت کنید؟ پرسپولیس در حال حاضر باید چه کند یا پس از جدایی یحیی باید سراغ کدام گزینه می‌رفت و از کجا مربی می‌آورد که شما کمی مثبت‌اندیش می‌شدید؟

مدیران باشگاه پرسپولیس مسلما علامه دهر نیستند و بدون شک کارشان ایراد دارد اما اوسمار، تجربه همکاری با گل محمدی را داشت و یکی از گزینه های قابل استفاده در این شرایط بحرانی بود. اگر گزینه های محدود و امتحان پس داده داخلی روی نیمکت می‌نشستند و نتیجه نمی‌گرفتند، قدیمی‌ها چه می‌گفتند؟ اگر یک سرمربی خارجی ناآشنا با شرایط فوتبال ایران، ناگهان به پرسپولیس می‌آمد و در ۳ دیدار پیاپی نتیجه نمی‌گرفت، چه بلایی سرش می‌آوردند؟

حمله به اوسمار در شرایطی که پرسپولیس دارد کارش را در لیگ انجام می‌دهد و سعی می‌کند مقابل استقلال و سپاهان کم نیاورد، معنایی ندارد؛ به جز اینکه گاهی وقت ها شاید پیشکسوتان فوتبال ایران متوجه حرف هایی که که در مصاحبه ها می‌زنند نیستند. این ایراد را باید هر چه زوتر برطرف کنید دوستان عزیز؛ جای دوری نمی‌رود…

در همین ارتباط: استوری حرفه‌ای سرمربی پرسپولیس بعد از شکست ذوب‌آهن

منبع: خبـر ورزشی