مضروب شدن امیرحسین صادقی ملی‌پوش اسبق استقلال از ناحیه دست به واسطه تیراندازی، یکی از اتفاقات عجیبی بود که دهم اسفند سال ۱۳۹۴ آن را پوشش دادیم. خود امیرحسین که در آن زمان بازیکن تیم صبای قم محسوب می‌شد در این رابطه به زیرنویس گفت: قضیه آن‌قدرها هم جنایی نبود! یک بچه با تفنگ ساچمه‌ای […]

مضروب شدن امیرحسین صادقی ملی‌پوش اسبق استقلال از ناحیه دست به واسطه تیراندازی، یکی از اتفاقات عجیبی بود که دهم اسفند سال ۱۳۹۴ آن را پوشش دادیم.

خود امیرحسین که در آن زمان بازیکن تیم صبای قم محسوب می‌شد در این رابطه به زیرنویس گفت: قضیه آن‌قدرها هم جنایی نبود! یک بچه با تفنگ ساچمه‌ای مشغول شکار کردن گنجشک بود اما تیرش به دست من خورد! البته شانس آوردم که تیر به چشمانم نخورد. به هر حال اصل قضیه این بود.

صادقی در آن گفت‌وگو حرف‌های دیگری هم مطرح کرد و به جای مسائل فوتبالی، بحث‌های اجتماعی را به میان کشید و گفت: واقعا متاسفم که می‌بینم یک عده به خاطر مشکلات مالی مجبورند اعضای بدن خودشان را بفروشند. ما یک خانواده شش نفره بودیم که پدرم با کفاشی خرج همه ما را در می‌آورد و راحت هم زندگی می‌کردیم اما حالا بعضی از خانواده‌ها زندگی‌شان را با پول یارانه می‌چرخانند و نیازمند به آن هستند که اصلا قشنگ نیست. شما همین استادیوم‌ها را نگاه کنید. فاجعه است که وقتی تماشای یک مسابقه رایگان اعلام می‌شود، استقبال از آن بازی چقدر افزایش پیدا می‌کند.

زیرنویس‌گردی| وقتی تیر شکارچی به امیرحسین صادقی خورد/ پدرم با کفاشی هم می‌توانست خرج ما را بدهد اما الان...

منبع: خبـر ورزشی