در لباسشویی های اسنوا ۷ کیلویی نیز برنامه ها و دکمه های متعددی روی پنل مشاهده می شود که هر یک کاربرد خاصی دارند. در ادامه لیستی از برنامه ها و کلمات و علامت های روی لباسشویی این برند را ارائه می دهیم. برنامه های شستشو ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی در اغلب ماشین […]

 

در لباسشویی های اسنوا ۷ کیلویی نیز برنامه ها و دکمه های متعددی روی پنل مشاهده می شود که هر یک کاربرد خاصی دارند. در ادامه لیستی از برنامه ها و کلمات و علامت های روی لباسشویی این برند را ارائه می دهیم.

برنامه های شستشو ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی

در اغلب ماشین های لباسشویی برنامه های شستشو مشترک هستند، اما تفاوت اندکی در آنها وجود دارد. از جمله برنامه های شستشو لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برنامه cotton

لباس های نخی و کتان در برابر دمای زیاد آب تحمل کمی داشته و به مرور بافت آنها اسیب می بیند. به همین دلیل از برنامه cotton می توان برای شستن آنها استفاده کرد. مدت زمان اجرای این برنامه یک ساعت و ۲۵ دقیقه بوده و ۳ مرتبه آبکشی دارد. تعداد مراحل آبکشی را می توان افزایش یا کاهش داد. از این برنامه می توانید برای شستن لباس خواب، لباس های زیر و راحتی استفاده کنید و سعی کنید تا حد امکان رنگ ثابتی داشته باشند.

برنامه super eco

در این برنامه مدت زمان شستشو نسبت به cotton افزایش داشته اما تعداد مراحل آبکشی آن کمتر است. به همین دلیل مصرف آب کمتری دارد. از برنامه super eco می توانید برای شستشوی لباس های کتان و نخی استفاده کنید. اگر این برنامه درست عمل نمی کند یا لباس ها تمیز شسته نمی شوند می توانید با مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی در محل تهران تماس بگیرید.

برنامه synthetic

برنامه synthetic در لباسشویی های اسنوا ۷ کیلویی برای شستن لباس های دارای الیاف مصنوعی کاربرد دارد. این برنامه به بافت لباس ها آسیب وارد نمی کند و بسیاری از لکه ها و کثیفی های آن را در مدت ۲ ساعت و ۱۳ دقیقه با سه مرتبه شستشو تمیز می کند. تمام لباس و پارچه های جنس آکریلیک، پلی استر و پلی آمید با این برنامه شستشو داده می شوند.

برنامه شستشوی delicate

برای جلوگیری از آسیب به بافت لباس های ابریشمی، پرده های حریر و اتوکشی اسان آنها از برنامه delicate می توانید استفاده کنید. این برنامه حدود ۵۹ دقیقه زمان میبرد و دو مرتبه آبکشی دارد.

برنامه شستشوی wool

برنامه wool برای شستشوی لباس های پشمی به مدت ۵۹ دقیقه کاربرد دارد و با دو مرتبه آبکشی کاملا تمیز می شوند. این برنامه ها اهمیت زیادی داشته و اگر درست عمل نمی کنند بهتر است با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا در تهران تماس بگیرید.

برنامه شستشوی sport wear

اگر قصد شستن لباس های ورزشی با کثیفی کم را دارید می توانید از برنامه sport wear استفاده کنید. مدت زمان این برنامه ۵۲ دقیقه است و دو مرتبه آبکشی دارد. دقت داشته باشید که این برنامه لکه های روغنی و خونی را تمیز نمی کند و تنها برای لباس با کثیفی کم کاربرد دارد.

برنامه شستشوی hand wear

برخی از لباس ها نیاز به شستشو با دقت بالایی دارند مانند لباس های پشمی، لباس مجلسی و موارد مشابه. به همین دلیل اغلب افراد ترجیح می دهند این لباس ها را با دست شستشو دهند. در ماشین های لباسشویی اسنوا برنامه hand wear برای شستن این لباس ها در نظر گرفته شده و ۴۹ دقیقه زمان و دو مرتبه آبکشی دارد.

برنامه شستشوی quick wash

این برنامه برای شستشوی بسیار سریع لباس های رنگی و سفید که کثیفی کمی دارند استفاده می شود. حدود ۱۹ دقیقه زمان برای شستن لباس با این برنامه نیاز است و دو مرتبه آبکشی انجام می دهد.

برنامه شستشوی baby care

از برنامه baby care برای شستن لباس کودکان و نوزادان می توانید استفاده کنید. این برنامه علاوه بر شستشوی کامل لباس، ضدعفونی را انجام داده و به پوست های حساس آسیب وارد نمی کند. دقت داشته باشید که این برنامه طمان طولانی تری دارد و حدود ۲ ساعت و ۳۳ دقیقه زمان میبرد و سه مرتبه آبکشی دارد.

برنامه شستشوی dark wash

با این برنامه می توانید لباس های پنبه ای و ترکیبی که رنگ تیره دارند را شستشو دهید. برنامه یک ساعت و یک دقیقه زمان میبرد و دو مرتبه آبکشی انجام می شود. Dark wash یکی از کاربردی ترین برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی است و باعث سفیدی لباس های مشکی و تیره نمی شود.

برنامه شستشوی jean wash

لباس های جین در ماشین لباسشویی را با این برنامه می توانید شستشو دهید.

برنامه شستشوی mix

اگر لباس ها از نظر جنس تنوع زیادی دارند و از رنگ ندادن آنها مطمئن هستید می توانید از برنامه mix برای شستشو استفاده کنید.

برنامه شستشوی silk

با توجه به حساس بودن لباس های ابریشمی در برابر دمای بالای آب از برنامه silk می توانید برای شستشوی آنها استفاده کنید.

برنامه self clean

در لباسشویی های اسنوا ۷ کیلویی برنامه self clean برای تمیز کردن درام و دیگ استفاده می شود. در زمان جرم گیری می توانید از این برنامه استفاده کنید.

برنامه شستشوی bedding

برای شستشوی ملحفه و روتختی می توانید از از برنامه bedding استفاده کنید.

معنی کلمات لباسشویی اسنوا 7 کیلویی

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی

بر روی لباسشویی های اسنوا کلمات و دکمه های متعددی وجود دارد که عبارتند از:

  • Power: روشن و خاموش کردن لباسشویی
  • Start/pause: شروع یا توقف برنامه شستشو
  • Temp: تنظیم دمای آب
  • Rinse: تنظیم تعداد دفعات آبکشی
  • Option: برای فعال سازی برخی از آپشن ها مانند پیش شستشو و شستشوی شرعی کاربرد دارد
  • Delay: تنظیم زمان تاخیر در آغاز برنامه شستشو
  • Jet wash: پاشش آب روی لباس ها برای شستشوی بهتر
  • Favorite: تنظیم برنامه با ویژگی های دلخواه

جمع بندی

برنامه های لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی و سایر مدل ها تقریبا مشابه است و همگی با چرخاندن ولوم فعال می شوند. در دفترچه راهنما این برنامه ها و تنظیمات مورد نیاز آنها به طور کامل درج شده است. اگر به دفترچه دسترسی ندارید از اطلاعات درج شده در این مطلب می توانید استفاده کنید.

 

 

منبع خبر: رکنـا