از شما میخواهیم این مقاله که توسط کارشناسان قالیشویی ساری تهیه شده است را مطالعه بفرمایید. پس از یک تابستان پر شور و حرارت که بچه ها پر سر و صدا و با هیجان زیاد در منزل بازی می کنند، خوراکی می خورند و …، نیاز است تا در فصل پاییز، فرش های تان را به […]

 

از شما میخواهیم این مقاله که توسط کارشناسان قالیشویی ساری تهیه شده است را مطالعه بفرمایید.

پس از یک تابستان پر شور و حرارت که بچه ها پر سر و صدا و با هیجان زیاد در منزل بازی می کنند، خوراکی می خورند و …، نیاز است تا در فصل پاییز، فرش های تان را به خوبی شستشو دهید. با این کار، آلودگی های فرش ها که بر اثر تکه های اسباب بازی ها، ریزه های خوراکی ها، گرد و خاک ناشی از رفت و آمد مداوم بچه ها و … ایجاد شده را از بین خواهید برد.

علاوه بر این، شستشوی فرش در ابتدای پاییز، به شما امکان می دهد تا ۶ ماه دوم سال را با آسودگی خاطر و تمیزی منزل، سپری کنید و زمستان شادابی را در کنار خانواده تان داشته باشید.

تمیز کردن عمیق فرش ها بعد از تابستان

لکه های به جا مانده از انواع خوراکی ها نظیر بستنی، چیپس و پفک، کیک و کلوچه، لواشک، شکلات و … معمولا با کشیدن سریع یک جاروبرقی برطرف نمی شوند. پس برای اینکه واقعاً فرش‌ های خود را تمیز و ضدعفونی کنید، باید با کارشناسان خبره قالیشویی همدان با تجهیزات تخصصی تماس بگیرید.

فرش های شما ممکن است آنقدر کثیف به نظر نرسند اما این را در نظر بگیرید که یک فرش به طور متوسط ​​حدود ۲۰۰.۰۰۰ باکتری در هر یک و نیم سانتی متر مربع دارد. شما نمی توانید این آلودگی ها را با چشم ببینید، چراکه آنها در الیاف فرش تان پنهان شده اند!

یک مطالعه که اخیرا انجام شده، نشان داد که یک فرش، حدود ​​۳۰.۲ برابر بیشتر از دستگیره یخچال آشپزخانه؛ ۱۶.۴ برابر بیشتر از تلفن همراه و ۵.۷ برابر بیشتر از سرویس بهداشتی، میکروب دارد. همین مطالعه نشان داد که یک فرش معمولی دارای بیش از ۹۱.۰۰۰ کلونی میکروب در هر گرم گرد و غبار است که ۹۵ درصد آن باکتری ها هستند. این باکتری ها شامل باسیل، قارچ و کوکسی است که همه می توانند در ایجاد بیماری های مختلف و عفونت نقش داشته باشند. مو، سلول های مرده و جدا شده پوست، مواد گیاهی را که دائما روی فرش می ریزند را نیز به این ترکیب اضافه کنید! متوجه خواهید شد که باید تمیز کردن عمیق فرش را جدی بگیرید!

انجمن ریه آمریکا، شستشوی منظم فرش را برای کمک به کاهش میکروب ها و ذرات تشدید کننده آلرژی و آسم توصیه می کند. بنابراین اگر در تمام تابستان فرش های خود را به طور حرفه ای تمیز نکرده اید، اکنون که بچه ها مدرسه هستند، بهترین زمان برای انجام این کار است.

تمیز کردن عمیق فرش

قالیشویی را به حرفه ای ها بسپارید

برای از بین بردن میکروب های میکروسکوپی و لکه های سرسخت، بهترین گزینه این است که از خدمات قالیشویی قزوین استفاده کنید. تکنسین های حرفه ای قالیشویی های معتبر، طبق استانداردهای تعیین شده توسط اتحادیه عمل می کنند. از آنجایی که این تکنسین ها به طور ویژه آموزش دیده اند، می توانند هر نوع کثیفی و آلودگی فرش شما را از بین ببرند. متخصصان قالیشویی و شستن فرش، همچنین از روش های پیشرفته و محلول های تمیزکننده ای استفاده می کنند که به عمق الیاف فرش می رسند و لکه ها را پاک و ضدعفونی می کنند.

علاوه بر این، انواع بوهای مانده در الیاف فرش نیز با شستشوی عمیق از بین رفته و فرش شما خوشبو خواهد شد. شستشوی فرش در فصل پاییز، باعث می شود بوهای باقی مانده از انواع غذاها و … از فرش تان خارج شده و به استقبال زمستان بروید.

شستشو توسط قالیشویی های معتبر همچنین باعث می شود تا فرش پوسیده و پاره نشود. این مورد به خصوص اگر فرش تان گران قیمت باشد، اهمیت دارد. امروزه با افزایش قیمت فرش، حتی فرش های ماشینی، شستشوی منظم و باکیفیت فرش، اهمیت زیادی پیدا کرده است. با شستشوی منظم فرش در فصل پاییز هر سال، از فرش تان مراقبت کرده و مانع از، فرسایش آن در طول زمان، خواهید شد.

بنابراین، همانطور که برای ورود به سال جدید، شستن فرش و قالیشویی شیراز را انتخاب می کنید، شستن فرش در ابتدای پاییز را نیز جدی بگیرید و آن را در برنامه کاری تان قرار دهید.

قالیشویی با ضمانت نامه کتبی

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که از سپردن فرش های تان به قالیشویی هراس دارید، قالیشویی هایی را انتخاب کنید که ضمانت نامه کتبی ارائه می دهند. قالیشویی های معتبری که به کیفیت بالای کار خود اعتماد دارند، به مشتریان شان ضمانت نامه کتبی می دهند تا آسوده خاطر باشند. قالیشویی ساری با ارائه ضمانت نامه معتبر به شما اطمینان خواهد داد که از فرش های گران قیمت شما محافظت کرده و با شستشوی حرفه ای، آن ها را تمیز و براق خواهد کرد.

همچنین قالیشویی ساری با استفاده از مواد شوینده اصلی و استاندارد، طول عمر فرش های شما را افزایش خواهد داد. پس اگر نمی خواهید فرش هایتان به مرور زمان از بین بروند، بهتر است جهت شستشوی منظم فرش در فصل پاییز و زمستان هر سال، با قالیشویی ساری تماس بگیرید.

قالیشویی

قالیشویی ساری

قالیشویی ساری متخصصین خبره ای دارد که شستشوی فرش را برای تمام مناطق تهران و کرج انجام می دهند. تماس با ۱۸۶۴ به شما در دریافت خدماتی بهتر و آسان تر کمک شایانی می کند. انواع فرش های دستبافت، گل ابریشم و … در قالیشویی ساری به صورت اعلاشویی شسته شده و بدون اینکه آسیبی ببینند، کاملا تمیز می شوند.

ما از فرش های شما همچون دارایی های خودمان محافظت می کنیم. نیروهای ما برای این کار آموزش های لازم را دیده اند. بنابراین نگران آسیب فرش هایتان نباشید و همین حالا خدمات خود را از ما بخواهید.

 

منبع خبر: رکنـا