به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  بایرن دو هفته پیش در زمین لاتزیو به میدان رفت و در نهایت با یک گل بازنده شد. در دیداری که به دلیل اخراج دایو اوپامکانو ۱۰ نفره نیز شده بود. آن بازی تنش‌هایی در درون و بیرون میدان نیز داشت. کمیته انضباطی یوفا، بایرن را به دلیل […]

- بایرن نقره داخ شد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  بایرن دو هفته پیش در زمین لاتزیو به میدان رفت و در نهایت با یک گل بازنده شد. در دیداری که به دلیل اخراج دایو اوپامکانو ۱۰ نفره نیز شده بود. آن بازی تنش‌هایی در درون و بیرون میدان نیز داشت.

کمیته انضباطی یوفا، بایرن را به دلیل درگیری هوادارانش روی سکوها، برای روشن کردن مواد دودزا و پرتاب اشیا به درون زمین جریمه کرده است. 

بر این اساس بایرن مونیخ از فروش بلیت به هواداران خود برای بازی بعدی بیرون خانه در رقابت‌های باشگاهی یوفا محروم خواهد بود. اگر بایرن به دور بعد صعود کند، در بازی بیرون خانه از حضور هوادرانش محروم است و در غیر این صورت این محرومیت در اولین بازی دور از خانه فصل بعد اعمال می‌شود.

همچنین یوفا باشگاه آلمانی را به خاطر پرتاب اشیا ۱۰۵۰۰ یورو و برای روشن کردن مواد دودزا ۴۰۲۵۰ یورو جریمه کرده است؛ در مجموع ۵۰۷۵۰ یورو. همچنین محرومیت یک بازی برای اوپامکانو نیز تایید شد و او نمی‌تواند در بازی برگشت مقابل تیم لاتزیو در ۵ مارس آینده بازی کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا