به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فدراسیون فوتبال اسپانیا اسامی داوران هفته ۲۷ لالیگا را اعلام کرد و از قبل همه منتظر مشخص شدن نام داور بازی والنسیا-رئال بودند.  قضاوت این بازی بر عهده خیل مانسانو گذاشته شده که رئال کمترین مشکل را با آن دارد. داوری که البته در میان بارسایی‌ها منفور است و […]

- داور بازی جنجالی والنسیا-رئال مشخص شد

 به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فدراسیون فوتبال اسپانیا اسامی داوران هفته ۲۷ لالیگا را اعلام کرد و از قبل همه منتظر مشخص شدن نام داور بازی والنسیا-رئال بودند. 

قضاوت این بازی بر عهده خیل مانسانو گذاشته شده که رئال کمترین مشکل را با آن دارد. داوری که البته در میان بارسایی‌ها منفور است و مشکلات آنها با این داور سابقه‌ای طولانی دارد. مونوئرا مونترو نیز داور VAR خواهد بود.

مانسانو که کمترین کارت قرمز را در میان داوران لالیگا داده، در فصل جاری دو بار برای رئال سوت زده و هر دو را رئال برده است. رئال در زمین بیلبائو و بارسلونا با قضاوت مانسانو ۰-۲ و ۱-۲ پیروز شده است. در فصل ۲۱-۲۰۲۰ نیز مانسانو داوری بازی والنسیا-رئال در مستایا را برعهده داشت و میزبان ۴-۱ برد. او سه پنالتی علیه رئال اعلام کرد و در یکی دستور به تکرار هم داد.

بازی شنبه از هر حیث مهم و پرتنش خواهد بود و گفته می‌شود ریسک امنیتی بالایی نیز برای آن پیش‌بینی شده است. وینیسیوس بعد از اتفاقات جنجالی بازی برگشت فصل گذشته دوباره به مستایا برمی‌گردد و والنسیایی‌ها قرار است برای او و رئال جوی جهنمی درست کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: ایسـنا