به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  رئال مادرید شنبه شب در مستایا دیدار حساسی برابر والنسیا پیش رو دارد. رئال مادرید در ۲۰ بازی متوالی خود در لیگ بدون شکست بوده و این بهترین رکورد تاریخ باشگاه پس از فصل ۱۲-۲۰۱۱ است که هدایت تیم بر عهده ژوزه مورینیو بود. در آن فصل رئال […]

- فقط چند قدم فاصله تا رکورد تاریخی رئال مورینیو

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  رئال مادرید شنبه شب در مستایا دیدار حساسی برابر والنسیا پیش رو دارد. رئال مادرید در ۲۰ بازی متوالی خود در لیگ بدون شکست بوده و این بهترین رکورد تاریخ باشگاه پس از فصل ۱۲-۲۰۱۱ است که هدایت تیم بر عهده ژوزه مورینیو بود.

در آن فصل رئال در هفته ۱۶ در برنابئو ۱-۳ مغلوب بارسلونا شد، ولی واکنش تیم مورینیو استثنایی بود و در ۲۳ بازی بعد از ال کلاسیکو مغلوب نشد. رئال ۲۳ بازی را برد و تنها دو بار در خانه برابر مالاگا و والنسیا با تساوی متوقف شد و یک بار نیز در زمین ویارئال ۱-۱ مساوی کرد. رئال در این مقطع بارسا را هم در نوکمپ ۱-۲ برد و در پایان فصل با ۱۰۰ امتیاز قهرمان شد.

در فصل جاری و با وجود مصدومیت‌های مهم در خط دفاع، تیم تحت هدایت آنچلوتی در ۲۶ بازی تنها ۱۶ بار دروازه‌اش باز شده که بهترین رکورد تاریخ باشگاه در چنین مقطعی از فصل است. رئال آخرین بار در زمین اتلتیکو باخته و دیگر شکست نخورده است.

حریف شنبه رئال یعنی والنسیا تیمی است که از فصل ۱۵-۲۰۱۴ به بعد بیشترین شکست را در زمینش به تیم مادریدی تحمیل کرده است. رئال در ۹ دیدار اخیرش برابر والنسیا در مستایا چهار بازی را باخته است.

رئال که بازی رفت را در برنابئو ۵-۱ برنده شد، این شانس را دارد تا مثل فصل ۲۲-۲۰۲۱ والنسیا را دبل کند. دو سال پیش رئال ۴-۱ و ۱-۲ والنسیا را برد و در پایان نیز قهرمان لالیگا شد. باید توجه داشت که والنسیا در ۴ بازی اخیرش در لالیگا فقط یک بازی را برنده شده و در دو بازی آخر خود گل هم نزده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا