تشویق مادر شهید علی‌وردی به رأی دادن در انتخابات
تشویق مادر شهید علی‌وردی به رأی دادن در انتخابات

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از فارس، آرزو فروغی، مادر آرمان علی‌وردی از شهدای اغتشاشات پاییز سال ۱۴۰۱ می‌گوید: می‌خواهم مردمی که همیشه در صحنه حضور داشتند و همیشه پشت هم و با هم هستند، با همان وحدت همیشگی، ۱۱ اسفند به میدان بیایند. او می‌افزاید: مردم باید به حرمت خون شهیدانی که جانشان […]

- تشویق مادر شهید علی‌وردی به رأی دادن در انتخابات

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از فارس، آرزو فروغی، مادر آرمان علی‌وردی از شهدای اغتشاشات پاییز سال ۱۴۰۱ می‌گوید: می‌خواهم مردمی که همیشه در صحنه حضور داشتند و همیشه پشت هم و با هم هستند، با همان وحدت همیشگی، ۱۱ اسفند به میدان بیایند.

او می‌افزاید: مردم باید به حرمت خون شهیدانی که جانشان را کف دستشان گذاشتند و تا آخرین لحظه ایستادگی کردند تا یک وجب از خاکشان به دست دشمن نیفتد، در این انتخابات شرکت کنند. آن‌ها از همه چیزشان گذشتند تا انقلاب اسلامی ایران پابرجا باشد. 

مادر آرمان با تأکید بر اینکه مردم باید با انتخابی درست و بجا نقشی در تعیین سرنوشت کشورشان داشته باشند، توضیح می‌دهد: همان طور که درباره خیلی از مسائلمان حق انتخاب داریم و باید خودمان درباره آن‌ها تصمیم بگیریم، اینجا هم باید خودمان انتخاب کنیم و نگذاریم شخص دیگری برای ما تصمیم بگیرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر ما رأی ندهیم، شخص دیگری برای ما تصمیم می‌گیرد. برای مثال وقتی می‌خواهیم وسیله‌ای برای خودمان خریداری کنیم، شاید نظر دیگران را هم بپرسیم و با آن‌ها مشورت کنیم، اما در نهایت این خودمان هستیم که تصمیم آخر را می‌گیریم. 

فروغی می‌افزاید: اینجا هم اگر ما انتخاب نکنیم، دیگری به جای ما تصمیمی می‌گیرد که شاید به سلیقه ما نیامده و آن چیزی که من می‌خواستم نباشد. 
مادر شهید آرمان علی‌وردی با تأکید بر اینکه هر کس حق دارد خوش انتخاب کند، توضیح می‌دهد: برای انتخاب کاندیدایی با صلاحیت بیشتر، باید درباره آن‌ها تحقیق کنیم، زندگینامه‌هایشان را بخوانیم، درباره آن‌ها پرس و جو کرده و سوابقشان را بررسی کنیم. خیلی از این اطلاعات را نیز می‌توان از طریق اینترنت به دست آورد. 

او در پایان ابراز امیدواری می‌کند که مردم روز جمعه با حضور گسترده و پرشورشان پای صندوق‌های رأی بیایند و دل شهدا و خانواده‌های آن‌ها را شاد کنند. 

منبع: اطلاعات انلاین