به گزارش زیرنویس، مهدی دوستی در نشست ستاد انتخابات استان هرمزگان که با حضور اعضای ستاد همچنین ارتباط وبیناری فرمانداران برگزار شد. وضعیت آمادگی حوزه‌های انتخاباتی و ۱۴۵۱ شعبه اخذ رای را بررسی و تاکید کرد: بخشی از مردم شریف هرمزگان هنوز مدرک هویتی شناسنامه قدیمی فاقد کد ملی را در اختیار دارند بنابراین زمان […]

به گزارش زیرنویس، مهدی دوستی در نشست ستاد انتخابات استان هرمزگان که با حضور اعضای ستاد همچنین ارتباط وبیناری فرمانداران برگزار شد. وضعیت آمادگی حوزه‌های انتخاباتی و ۱۴۵۱ شعبه اخذ رای را بررسی و تاکید کرد: بخشی از مردم شریف هرمزگان هنوز مدرک هویتی شناسنامه قدیمی فاقد کد ملی را در اختیار دارند بنابراین زمان رأی دادن اگر می‌توانند کارت ملی خود را همراه ببرند یا کافیست علاوه بر شناسنامه قدیمی کدملی خود را بخاطر داشته یا به صورت یادداشت همراه ببرند.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به گستردگی جغرافیای و پراکندگی تراکم‌های جمعیتی بر اهمیت احقاق حق شرکت در انتخابات تاکید داشته و افزود: صندوق‌های سیار مصداق عملی این احقاق حق در نظام جمهوری اسلامی ایران است که علاوه بر دورترین نقاط و دور از دسترس ترین نقاط مورد سکونت مردم شریف استان، جمعیت بزرگ کارگران فعال در طرح نهضت ملی مسکن و کارگاه‌های بزرگ، کارکنان شیفتی و خوابگاهی کارخانه‌ها، بنادر و فرودگاه‌های استان با صندوق‌های سیار اخذ رأی پوشش داده می‌شوند.

وی، وظیفه ستاد برگزاری انتخابات را فراهم آوردن بستر حضور و مشارکت مردمی در انتخابات دانست و اضافه کرد: تمامی اعضا ستاد برگزاری انتخابات بر تأمین دو شاخص اصلی مشارکت و کیفیت تمرکز داشته باشند و با توجه به وضعیت جوی و دریایی اعلام شده در استان طی روزهای آتی همچنانکه منتظر نزول برکت باران هستیم تمهیدات لازم برای دسترسی آسان مردم و ادای حق مشارکت شأن در انتخابات اندیشیده شود.

لازم به ذکراست مردم شریف استان برای رأی دادن می‌توانند با همراه داشتن یکی از ۵ مدرک هویتی کارت سربازی، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه یا شناسنامه جدید به نزدیکترین شعبه اخذ رای مراجعه کنند.

منبع: مـهر