به گزارش زیرنویس، پیرحسین کولیوند، با اشاره به سیل استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به شرایط استان سیستان‌وبلوچستان، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در آماده باش کامل به سر می‌برد.  وی درباره اقدامات انجام شده در خصوص سیل استان سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های امدادی در «مکران» و شهرستان «دشتیاری» استان […]

به گزارش زیرنویس، پیرحسین کولیوند، با اشاره به سیل استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به شرایط استان سیستان‌وبلوچستان، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در آماده باش کامل به سر می‌برد. 

وی درباره اقدامات انجام شده در خصوص سیل استان سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های امدادی در «مکران» و شهرستان «دشتیاری» استان سیستان و بلوچستان مستقر شده‌اند. وضعیت امدادی سیل سیستان و بلوچستان را پیگیری کرده‌ام و دستورات لازم درباره چگونگی امدادرسانی صادر شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران درباره چگونگی امدادرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دستورات لازم درباره اعزام بالگردها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان صادر شده است. همچنین رئیس سازمان امداد و نجات نیز به مناطق سیل زده اعزام شده است.

وی با بیان اینکه درباره اعزام نیروهای کمکی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان فراخوان صادر کرده‌ایم، افزود: به تمام امدادگران، نجاتگران و نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر فراخوان داده‌ایم که برای کمک به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان پای کار بیایند. 

کولیوند ادامه داد: برخی از روستاها با آب محاصره شدند و نیاز به امدادرسانی دارند. کمک‌های مورد نیاز مردم در کانون توجه قرار گرفته است. رئیس سازمان امداد و نجات در مناطق شهرستان دشتیاری و مکران به سر می‌برد و و تا زمانی که شرایط این مناطق پایدار نباشد در سیستان و بلوچستان حضور دارد.

منبع خبر: رکنـا