به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سید میرشاد ماجدی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: امروز کار خیلی زیبایی انجام و قرار شد تمام ورزشکاران، مدیران، سرپرست‌ها و اعضای تیم‌های ملی در یک محل پای صندوق‌ها بیایند. کار ارزنده ای است […]

- شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف و نوعی مطالبه‌گری است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سید میرشاد ماجدی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: امروز کار خیلی زیبایی انجام و قرار شد تمام ورزشکاران، مدیران، سرپرست‌ها و اعضای تیم‌های ملی در یک محل پای صندوق‌ها بیایند. کار ارزنده ای است و با توجه به اینکه اول صبح هستیم از همین جا دعوت می‌کنم هرکس صدای مرا می‌شنود یا می‌بیند، حتما برای انداختن رای خودش را پای صندوق‌ها برساند‌.

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات فوتبال تهران افزود: حضور در انتخابات یک حق و تکلیف است. دست‌کم خودمان می‌دانیم چه می‌خواهیم و می‌توانیم مطالبه‌گری را انجام بدهیم‌. به ویژه ورزشی‌ها و بازیکنان و مربیان تیم ملی که جایگاه خوب و دنبال کنندگان زیادی دارند. امیدواریم امروز هم به خوبی و خوشی مانند دوره‌های قبل مردم را با حداکثر مشارکت پای صندوق‌های رای ببینیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا