زین‌الدین زیدان بازگشت به رئال مادرید را به منچستریونایتد ترجیح می‌دهد. زیدان پس از سه سال دوری از نیمکت، از تمایلش برای بازگشت به مربیگری در آینده نزدیک پرده برداشت. او به مربیگری تیم ملی فرانسه علاقه داشت اما بعید است که تا سال ۲۰۲۶ این امکان برای او فراهم شود. گزارش‌هایی مبنی بر تمایل […]

- زیدان تصمیمی برای حضور در این تیم ندارد

زین‌الدین زیدان بازگشت به رئال مادرید را به منچستریونایتد ترجیح می‌دهد.

زیدان پس از سه سال دوری از نیمکت، از تمایلش برای بازگشت به مربیگری در آینده نزدیک پرده برداشت. او به مربیگری تیم ملی فرانسه علاقه داشت اما بعید است که تا سال ۲۰۲۶ این امکان برای او فراهم شود. گزارش‌هایی مبنی بر تمایل بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن زیزو به جای توماس توخل منتشر شده و در این میان اریک تن‌هاخ نیز تحت فشار بالایی قرار دارد و شایعاتی مبنی بر تمایل منچستری‌های برای آوردن مربی فرانسوی به اولدترافورد مطرح شده است. مالک جدید شیاطین سرخ قصد تغییرات اساسی در باشگاه را دارد و احتمال تغییر مربی در تابستان بسیار زیاد است.

از گراوسن درباره مقصد بعدی زیدان پرسیده شد و او اظهار داشت که شانس حضور او در لیگ برتر در حال حاضر وجود ندارد.  به گزارش روزنامه آاس، گراوسن گفت: «دو سال پیش در مادرید با زیدان صحبت کردم. او به من گفت که فقط دو و نیم شغل وجود دارد که او حاضر است بپذیرد. مارسی، رئال مادرید و فرانسه. در مورد یونایتد؟ او برای ساختن تیم بودجه زیادی می‌خواهد زیرا در حال حاضر انجام هر کاری با تیم اریک تن‌هاخ دشوار است. اما اگر مربی مناسب در زمان مناسب وارد میدان شود، وضعیت ممکن است تغییر کند.»

انتظار نمی‌رود زیدان تا پایان فصل در مورد برنامه‌های خود حرفی بزند و احتمال ارائه حداقل دو پیشنهاد در ایتالیا نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی