این یک فصل شلوغ جوایز برای جنیفر آنیستون بود، اما چه زمانی اینطور نیست؟ این نماد هالیوود به لطف بازی در برنامه تلویزیونی موفق صبحگاهی، تقریباً در تمام برنامه های جوایز مهم در این فصل حضور داشته است. هنگامی که او به اولین نمایش سال خود، به گلدن گلوب رسید، تصمیم گرفت موهای خود را […]

این یک فصل شلوغ جوایز برای جنیفر آنیستون بود، اما چه زمانی اینطور نیست؟ این نماد هالیوود به لطف بازی در برنامه تلویزیونی موفق صبحگاهی، تقریباً در تمام برنامه های جوایز مهم در این فصل حضور داشته است. هنگامی که او به اولین نمایش سال خود، به گلدن گلوب رسید، تصمیم گرفت موهای خود را برای این مناسبت به صورت یک لوب براق و درخشان کوتاه کند. باب او را تا جوایز انتخاب مردم دنبال کرد، جایی که او آن را با داغ ترین رنگ ناخن فصل جفت کرد. و در آخرین فرش قرمز خود، او تصمیم گرفت که زمان یک تغییر موی دیگر است.

روز یکشنبه، ۲۵ فوریه، آنیستون برای شرکت در جوایز معتبر انجمن بازیگران سینما در لس آنجلس بود. آنیستون برای شبی که توسط و در میان بهترین همسالانش مورد تجلیل قرار گرفت، باید این مناسبت را جشن می‌ گرفت که با برش دادن لوب تازه‌ اش به یک باب کاملاً واقعی انجام داد.

جنیفر آنیستون

آنیستون در حالی که روی فرش قرمز در میان آیو ادبیری، آن هاتاوی، مارگو رابی، سلنا گومز، اما استون و غیره قدم می‌ زد، یک لباس مجلسی نقره‌ ای با موهای جدیدش پوشید. این لباس دارای یقه‌ های فرو رفته، بند‌ های اسپاگتی بود.

این مدل موی باب جدید درست بالای شانه‌ هایش بود و بسته به نحوه ژست گرفتن او برای دوربین، آنها را می‌ چرخاند.

روشی که او این موی جدید باب را طراحی کرد، یاد آور مدل کلاسیک «راشل» او بود که به تازگی برای سال ۲۰۲۴ مدرن شده بود. موهای آنیستون صاف بود و تارهای اطراف صورتش به سمت داخل خمیده بودند. این به جلوه قاب‌ بندی چهره و همچنین حجم اضافه کرد. در قسمت پشت موهایش، چند تار مویی وجود داشت که حالت ظاهری او را بهتر جلوه می داد.

از نظر رنگی، موهای جدیدش چند درجه روشن تر از آخرین باری بود که روی فرش قرمز رفت. یک بلوند روشن تر از قبل، نقاط برجسته تری در سرتاسر ظاهر دیده می شد و بیشتر روی ریشه ها و جلوی یال او تمرکز می کرد.

منبع خبر: رکنـا