به گزارش زیرنویس رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران گفت: یک فرد که قصد ایجاد تهدید با سلاح سرد داشت، بازداشت شد. به گزارش ایسنا، محسن نایبی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط امنیت انتخابات در استان تهران، اظهار کرد: تا الان مورد خاص امنیتی که موجب ایجاد اخلال در روند برگزاری انتخابات شود، نداشته […]

- بازداشت یک نفر در جریان برگزاری انتخابات

به گزارش زیرنویس رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران گفت: یک فرد که قصد ایجاد تهدید با سلاح سرد داشت، بازداشت شد.

به گزارش ایسنا، محسن نایبی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط امنیت انتخابات در استان تهران، اظهار کرد: تا الان مورد خاص امنیتی که موجب ایجاد اخلال در روند برگزاری انتخابات شود، نداشته ایم.

وی ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی در شش ماه گذشته در ستاد امنیت انتخابات در استانداری تهران انجام داده ایم. همه اقدامات لازم از زمان ثبت نام، روند بررسی صلاحیت ها، رصد فضای واقعی و مجازی، تامین ملزومات انتخابات از جمله تعرفه، مهر و صندوق و موارد دیگر با پیوست امنیتی انجام شد. امنیت ۶ هزار و ۸۱۱ شعبه اخذ رای را به فراجا سپردیم که البته باید از سپاه محمد رسول الله و سپاه سیدالشهدا، دستگاه های اطلاعاتی و دستگاه قصاییه تشکر کنم که به تامین امنیت انتخابات کمک کردند. امنیت شعب و سطح شهر با وجود تهدیداتی که از قبل متصور بود، تامین شد و مساله خاصی ایجاد نشده است و امیدواریم با همین روال انتخابات برگزار شود.

وی درباره حادثه امنیتی در دارآباد گفت: فردی می خواسته تهدیدی با سلاح سرد انجام دهد که با حضور عوامل امنیتی این تهدید منتفی شده و نتوانسته ضربه ای برند. این فرد بازداشت شده است. فرد مجروحی در این اتفاق وجود نداشته است و آن فرد هم کار خاصی نتوانسته انجام بدهد.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین