به گزارش زیرنویس از خوزستان، حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد روز جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بعد از ماه‌ها انتظار ۱۱ اسفند و زمان انتخابات فرا رسید، انقلاب نعمتی است که در دنیا بی‌بدیل است، باید قدر آن را شناخت و با حضور خود در صحنه‌ها قدر این نعمت را دانست. وی از حضور پرشور […]

به گزارش زیرنویس از خوزستان، حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد روز جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بعد از ماه‌ها انتظار ۱۱ اسفند و زمان انتخابات فرا رسید، انقلاب نعمتی است که در دنیا بی‌بدیل است، باید قدر آن را شناخت و با حضور خود در صحنه‌ها قدر این نعمت را دانست.

وی از حضور پرشور مردم خوزستان پای صندوق‌های رای قدردانی کرد و افزود: برای حل مشکلات کشور باید از راهکار قانونی استفاده کرد که برای استفاده از این راهکارها نیز باید نمایندگانی انتخاب شوند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد اظهارکرد: در صحنه‌های گوناگونی که مردم مشارکت داشتند اگر نمایندگانی مطابق با شاخصه‌های معرفی شده توسط مقام معظم رهبری انتخاب شدند مشکلات کمتر شده ولی اگر نگاه قومیتی و عشیره‌ای ملاک انتخاب نمایندگان باشد؛ مشکلات پابرجامانده خواهند بود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از مردم تقاضا کرد: منافع ملی در سایه انتخابات تامین می‌شود که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: رای دادن، رای به فرد اصلح و توصیه دیگران به رای دادن سه تکلیفی است که باید به آنها عمل شود.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد بیان کرد: امت ایران در تمام سالهای گذشته که در مواجهه با دشمن بودیم در خط مقدم بودند و در تمام عرصه‌ها حضور پررنگی داشتند.

وی اظهارکرد: مقام معظم رهبری و مسوولان قدر مردم را می‌دانند و بعد از انتخابات نیز باید تلاش کنیم خدمت خالصانه‌ای به مردم داشته باشیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد افزود: باید تلاش کنیم فردا که نتایج آرا اعلام شد دست برادری به هم دهیم تا شاهد استانی پررونق باشیم.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح جمعه ۱۱ اسفندماه به صورت همزمان در کشور آغاز شد.

استان خوزستان دارای ۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری و ۱۸ کرسی از ۱۴ حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی است.

منبع خبر: رکنـا