شاید سوال بالا برای خیلی از شماها پیش آمده باشد که ماندگاری عطرهای موجود در ایران خوب است یا خیر، در جواب باید گفت که بله این عطرها دارای ماندگاری و پخش‌بو خوبی هستند همانطور که می‌دانید امروزه قیمت عطرهای اورجینال بسیار زیاد و سنگین شده است به همین منظور بیشتر مردم به عطرهای فیک […]

شاید سوال بالا برای خیلی از شماها پیش آمده باشد که ماندگاری عطرهای موجود در ایران خوب است یا خیر، در جواب باید گفت که بله این عطرها دارای ماندگاری و پخش‌بو خوبی هستند

همانطور که می‌دانید امروزه قیمت عطرهای اورجینال بسیار زیاد و سنگین شده است به همین منظور بیشتر مردم به عطرهای فیک و اسانس‌ها رو آوردند، باید به این مورد توجه داشت که اسانس‌ها ترکیباتی هستند که می‌توانند برای شما عزیزان حساسیت‌زا باشند و پوست شما را ملتهب کنند و یا باعث شوند لباستان لک شود و حتی تغییر بو داشته باشند و بویی بد به جا بگذارد. پیشنهاد حیات پرفیوم به شما عزیزان این است که عطرهای ایرانی و شرکتی که در فروشگاه‌ها موجود هستند را تهیه کنید، این عطرها دارای استانداردهای جهانی عطر هستند و موجب حساسیت نمی‌شوند. تا به حال از عطر ایرانی استفاده کرده‌اید؟

ماندگاری عطرهای ایرانی خوب است؟

 برندهای عطر ایرانی در چند سال اخیر بسیار خوب ظاهر شدند و عطرهایی را تولید کردند که هر کسی بتواند آن‌ها را تهیه کنند. معمولا بعضی از این عطرها کپی شده از عطرهای برندهای معروف جهان هستند و بویی شبیه به عطرهای دیگر دارند. در ادامه با ارزان‌ترین عطرهای ایرانی زنانه و مردانه آشنا می‌شویم.

۱ـ عطر راک گرنویل مردانه ۱۰۰ میل (téhéran de leila hatami pour femme)

این عطر که در سال ۲۰۲۱ در ایران به بازار عرضه شد دارای طبعی خنک و ملایم است که شما عزیزان می‌توانید این عطر را در فصول گرم استفاده کنید و از رایحه فوق‌العاده این عطر لذت ببرید. راک گرنویل به شما احساس وقار و قدرت می‌دهد و می‌تواند انتخاب خوبی برای مدیران و آقایانی باشد که همیشه می‌خواهند در جلسات مهم شرکت کنند. طراحی شیشه این عطر بسیار ساده است که تصویر یک کوه استوار بر روی آن چسبانده شده است.

این ادوپرفیوم که در گروه بویایی میوه‌ای قرار دارد دارای ماندگاری و پخش‌بو متوسطی است و می‌تواند مناسب مصرف روزانه شما عزیزان باشد همچنین این عطر مناسب هدیه برای هر مناسبتی برای آقایان است.

نت‌های پایه: شکلات تلخ، ریحان، هندوانه

۲ـ عطر مردانه تهران لیلا حاتمی (téhéran de leila hatami pour femme)

لیلا حاتمی هنرمند و بازیگر معروف ایرانی در سال ۲۰۱۹ در کشور ایران عطر مردانه خوش‌بویی تولید کرد که خیلی طرفدار پیدا کرد. لیلا حاتمی اسم عطرهای برند خودش را تهران نام‌گذاری کرد تا رایحه‌ آن یاد آور سینما و کوچه پس کوچه‌های تهران باشد. این عطر که در کارخانه‌های ایرانی ساخته شده  در گروه بویایی سرخس، شرقی قرار دارد  دارای طبعی خنک و تلخ است و جزو رایحه‌هایی است که هر آقایی دوست دارد و از استفاده از آن لذت می‌برد. این ادوتویلت مناسب فصول گرم و بهاری است که رایحه‌ای جنگلی دارد.

شما عزیزان می‌توانید این عطر را از حیات پرفیوم تهیه کنید و روزانه مورد استفاده قرار دهید و حسی بی‌نظیر را تجربه کنید.

نت‌های پایه: عنبر، خزه، وتیور

نت‌های اولیه: هل، نارنج فلفل سیاه

نت‌هلای میانی: سیب سبز، نعناع هندی، توت سیاه

۳ـ عطر تورنیدو گرنویل مردانه ۱۰۰ میل (granville tornado edp for men)

یکی دیگر از عطرهای گرنویل که در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد تورنیدو است که دارای طبعی خنک و تلخ است که نمی‌تواند مناسب آقایانی باشد که عطرهای تلخ استفاده می‌کنند. این عطرماندگاری و پخش‌بو متوسطی دارد که با توجه به ترکیباتی که دارد می‌تواند برای استفاده روزانه بسیار مناسب باشد. تورنیو که مناسب فصل بهار و تابستان است در گروه بویایی ادویه‌ای ، مرکباتی قرار دارد که یک ادوپرفیوم است و غلظتی قابل توجه دارد. شما عزیزان می‌توانید این عطر مردانه را با قیمتی مناسب از حیات پرفیوم خریداری کنید.

نت‌های اصلی: شمعدانی، عنبر، دانه تونکا، گل لی لی، لیمو و ترنج

۴ـ عطر نوید محمدزاده سواق فور هیم مردانه ۱۰۰ میل (navid mohammadzadeh soir for (him EDP

 نوید محمدزاده بازیگر و هنرمند تاتر و سینما در سال ۲۰۲۰ عطری مردانه با طبعی تلخ و خنک به بازار عطر و ادکلن ایران عرضه کرد. این ادوپرفیوم دارای ماندگاری و پخش‌بو بالایی است که می‌تواند مناسب هر آقایی با هر سن و سالی باشد. سواق فور هیم نوید محمد زاده در گروه بویایی ادویه‌ای آروماتیک شرقی قرار دارد که این عطر را در جایگاه خاصی قرار داده است. این عطر مدرن دارای شیشه‌ای ساده ولی در عین حال خاص است که می‌تواند همراه خوبی برای آقایان شیک باشد.

نت‌های پایه: رز صورتی، آناناس، انگور جنگلی، چوب توس، نعناع هندی، وانیل

عطرهای نوید محمدزاده

۵ـ عطر لیلا حاتمی تهران زنانه ۱۰۰ میل (téhéran de leila hatami pour femme)

لیلا حاتمی در سال ۲۰۱۹ عطر زنانه‌ای با نام تهران را وارد بازار عطر و ادکلن کرد. این عطر زنانه دارای طبعی گرم و شیرین است که ماندگاری و پخش‌بو متوسط و خوبی دارد. این عطر زنانه پرفروش برای هر ۴ فصل مناسب است و در گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد. عطر تهران به شما عزیزان اعتماد بنفس و قدرت خاصی می‌دهد که می‌توانید از آن روزانه استفاده کنید و لذت ببرید.

نت‌های پایه: وانیل، نعناع هندی، خزه، کارامل

نت‌های اولیه: ترنج، گریپ فرود، هلو، فلفل

نت‌های میانی: یاس رازقی، شکلات، گل بنفشه

عطرهای لیلا حاتمی

عطر لیلا حاتمی تهران زنانه

۶ـ عطر نوید محمدزاده سواق فور هر زنانه ۱۰۰ میل (navid mohammadzadeh soir for her)

نوید محمدزاده در سال ۲۰۲۱ عطرهای برند خودش را ارتقا داد و ادوپرفیوم سواق فور هر را به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد. این عطر که در گروه بویایی مشکی، میوه‌ای، گلی قرار دارد که طبعی معتدل و شیرین به این عطر ایرانی پرطرفدار بخشیده است. ماندگاری و پخش‌بو این عطر متوسط است که مناسب فصل‌های گرم و بهاری است و می‌تواند مناسب مصرف روزانه برای همه خانم‌های با سلیقه باشد.

نت‌های پایه: گل گاردنیا، یاس سامباک، نعناع هندی

ارزان‌ترین عطرهای ایرانی

۷ـ  عطر زنانه پلان مهران مدیری ۱۰۰ میلی لیتر (MEHRAN MODIRI plan pour femme EDP)

مهران مدیری یکی از بازیگران و مجری‌های موفق ایران در سال ۲۰۲۱ عطر زنانه Plan را به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد. این عطر در گروه بویایی میوه‌ای قرار دارد و دارای طبعی ملایم و شیرین است. پلان بویی فریبنده و جذاب دارد و مناسب خانم‌هایی است که به دنبال عطری هستند تا بتوانند روزانه استفاده کنند و قیمت مناسبی هم داشته باشد.

ماندگاری و پخش‌بو این ادوپرفیوم متوسط و خوب است و قدرت این را دارد که به شما احساس قدرت و لطیفی بدهد. شما عزیزان میتوانید این عطر را در فصل‌های سرد و زمستانی استفاده کنید. حجم این عطر ۱۰۰ میل است که با توجه به قیمت پایینی که دارد بسیار مناسب است.

نت‌های پایه: وانیل و نعناع هندی

نت‌های اولیه: هلو، گاردنیا، لیمو

نت‌های میانی: گشنیز و گل یاس

عطرهای مهران مدیری

۸ـ عطر مهران مدیری کلوز آپ زنانه ۱۰۰ میل (MEHRAN MODIRI close up pour femme)

یکی دیگر از عطرهای مهران مدیری کلوز آپ است که در سال ۲۰۲۱ به بازار عطر و ادکلن در ایران عرضه شد. این عطر زنانه که دارای طبعی گرم است و مناسب خانم‌هایی است که عطری کم هزینه و ارزان می‌خواهند تا در مهمانی‌ها استفاده کنند. کلوز آپ مهران مدیری در گروه بویایی میوه‌ای گلی قرار دارد و دارای ماندگاری و ردبویی متوسط بوده که مناسب فصول سرد و زمستانی است.

نت‌های پایه: کهربا، مشک، چوب صندل

نت‌های اولیه: چوب سرخ، ترنج

نت‌های میانی: انار، پرالین، وانیل

خرید عطر از ۱ میلیون تومان تا ۲ میلیون تومان

برخی از برندهای ایرانی عطر و ادکلن‌هایی تولید کردند که بویی شبیه به عطرهای برندهای معروف فرانسه و دیگر کشورها را دارند. این عطرها دارای پایین‌ترین قیمت‌ هستند (نسبت به عطرهای خارجی) ولی ماندگاری خوب و متوسطی دارند، مجموعه عطرهای لوئیس آلاویا جزو این دسته از عطرهای ایرانی هستند که شما عزیزان می‌توانید این عطرها را از حیات پرفیوم تهیه و خریداری کنید. در ادامه چند نمونه از عطرهای ارزان ایرانی زنانه و مردانه را که بسیار پرفروش و پرطرفدار هستند به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

۹ـ  عطر آلدر عود لوئیس آلاویا مردانه ۸۰ میل (louis alavia alder oud for men)

این عطر مردانه که یک ادوپرفیوم نسبت غلیظ است که سال ۲۰۲۰ در کشور ایران به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر به نسبت جدید ایرانی دارای طبعی خنک و تلخ است که می‌تواند یک گزینه خوب برای آقایانی باشد که به دنبال عطری ارزان هستند تا بتوانند در گرمای تابستان حسی خنک و تازه را برایشان تداعی کند.

 آلدر عود لوییس آلاویا در گروه بویایی چوبی مرکباتی قرار دارد که در حجم ۸۰ میل در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. اگر بخواهیم ماندگاری این عطر را بررسی کنیم باید بگوییم که دارای ماندگاری و پخش‌بو متوسط و خوبی است.

آلدر عود  لوییس آلاویه بویی شبیه به عطر معروف و گران کرید گرین ایریش دارد که می‌توانید به راحتی آن را جایگزین این عطر گران کنید و با قیمتی مناسب روزانه از این عطر خوش‌بو استفاده کنید.

نت‌های پایه: لیمو، کهربا، برگ بنفشه

عطرهای ایرانی

۱۰ـ عطر لوئیس آلاویا نانگا اینتنس مردانه ۱۰۰ میل (louis alavia nanga intense edp for men)

نانگا اینتنس یک عطر دیگر از برند لوییس آلاویا است که بسیار مورد پسند آقایان قرار گرفته است. این عطرهم با مجموعه عطرهای این برند در سال ۲۰۲۲ در ایران به بازار عرضه شد. نانگا اینتنس دارای طبعی گرم و تلخ است و یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این برند به حساب می‌آید.

به دلیل ترکیبات و بوی خوشی که دارد معمولا این عطر را برای همه فصل‌ها استفاده می‌کنند. این عطر ۱۰۰ میل که در گروه بویایی ادویه‌ای قرار دارد می‌تواند انتخاب خوبی برای آقایانی باشد که معمولا تیپ‌های مجلسی و رسمی می‌زنند.

رایحه نانگا اینتنس شبیه به عطر معروف و گران اینترلد از برند آمواج است و ماندگاری و پخش‌بو متوسط و خوبی دارد که می‌توانید این عطر مردانه ارزان ایرانی را جایگزین آمواج کرده و روزانه مورد استفاده قرار دهید.

نت‌های پایه: چرم، عود، کهربا، پونه کوهی، روایح دودی

۱۱ـ عطر لوئیس آلاویا نانگا مردانه ۱۰۰ میل (louis alavia nanga edp for men)

یکی دیگر از عطرهای برند لوییس آلاویا نانگا است که دارای طبعی خنک و شیرین است و رایحه‌ای شیک دارد که می‌تواند هرکسی را به سمت خودش جذب کند. این عطر که در گروه بویایی چوبی میوه‌ای قرار دارد از ماندگاری و پخش‌بو بالایی برخوردار بوده و مناسب فصول سرد و زمستانی است که می تواند به یک عطر روزانه تبدیل شود.

عطر نانگا لوییس آلاویا شباهت زیادی به عطر پرفروش و معروف اونتوس دارد و این امکان را فراهم می‌کند تا شما بتوانید به  راحتی نانگا لوییس آلاویا را با قیمتی مناسب جایگزین عطر کرید اونتوس کنید.

نت‌های پایه: وانیل، مشک، نعناع هندی، ترنج، سیب، آناناس

عطر لوئیس آلاویا نانگا مردانه ۱۰۰ میل (louis alavia nanga edp for men)

۱۲ـ عطر دارک بلند لوئیس آلاویا مردانه ۸۰ میل (louis alavia dark blend for men)

اگر دنبال یک عطر مردانه ایرانی با قیمت مناسب می‌گردید باید بگوییم که بدون شک عطر دارک بلند از برند لوییس آلاویا را حتما تهیه کنید. این عطر که در گروه بویایی ادویه‌ای چوبی قرار دارد بسیار پرطرفدار و خوش‌بو است و شما عزیزان می‌توانید این عطر را از حیات پرفیوم خریداری کنید. این عطر ایرانی دارای طبعی گرم و تلخ است و می‌تواند مناسب هر جمع و مهمانی‌ باشد. دارک بلند هم مانند دیگر عطرهای این برند در سال ۲۰۲۲ به بازار عطر و ادکلن ایران عرضه شد. ماندگاری و ردبو این عطر بسیار مناسب است و می‌تواند انتخاب خوبی برای شما آقایان شیک‌پوش باشد.

رایحه عطر دارک بلند شبیه به اینترلود آمواج است و می‌تواند مناسب فصول سرد و زمستانی باشد که می‌توانید این عطر را با قیمت کمتر خریداری کنید ولی از بوی اینترلود آمواج که عطری گران است لذت ببرید.

نت‌های پایه: چرم، عود، ترنج

۱۳ـ عطر ریو لوئیس آلاویا زنانه ۸۰ میل (louis alavia réve for women)

بعد از عطرهای مردانه لوییس آلاویا بهتر است درباره عطرهای زنانه بی‌نظیز این برند عطر ایرانی هم صحبت کنیم. ریو لوئیس آلاویا مانند بقیه عطرهای این شرکت در سال ۲۰۲۲ به بازار عطر و ادکلن ایران وارد شد. این عطر زنانه که دارای شیشه‌ای مات و صورتی است بسیار در بین خانم‌های ایرانی محبوب است.

این عطر زنانه ایرانی که قیمتی مناسب و بصرفه دارد دارای طبعی خنک است که در گرمای تابستان می‌تواند یار و همراه خوبی برای شما باشد تا حس تازگی و طراوت را در شما زنده کند. این ادو پرفیوم با حجم ۸۰ میل در گروه بویایی مرکباتی میوه‌ای قرار دارد که نشان می‌دهد بویی شیک و خاص در انتظار شما است. این عطر ایرانی دارای ردبو و ماندگاری قابل قبول و خوبی است که می‌تواند مناسب استفاده روزانه برای شما خانم‌های زیبا باشد.

ریو لوئیس آلاویا کاملا رایحه‌ای شبیه به عطر زرجف اکسنتو دارد و می‌تواند انتخاب خوبی باشد تا بو و رایحه این عطر گران را برای شما تداعی کند.

نت‌های پایه: وانیل، نعناع هندی، سنبل، آناناس، یاس

۱۴ـ عطر رژ لوئیس آلاویا زنانه ۸۰ میل (louis alavia rouge for women 80ml)

یک عطر زنانه ایرانی جذاب با شیشه‌ای قرمز دانه اناری می‌تواند انتخاب خوبی برای خانم‌هایی باشد که به دنبال عطری با بوی شیک و مجلسی هستند. قیمت عطر رژ لوییس آلاویا بسیار مناسب و پایین است و می‌تواند جایگزین خوبی برای عطرهای خارجی و گران باشد. این عطر ایرانی پرطرفدار که در گروه بویایی چوبی شرقی قرار دارد  در سال ۲۰۲۱ به بازار عطر و ادکلن ایران عرضه شد و بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار گرفت.

عطر رژ لوییس آلاویا از لحاظ بو و گروه بویایی شباهت زیادی به عطر بوکت آیدیل زرجف دارد که می‌توانید با تهیه این عطر ایرانی روزانه از آن استفاده کنید چون دارای ماندگاری و پخش‌بو مناسب و بالایی هم است.

نت‌های پایه: دانه تونکا، وانیل، پاپیروس، دارچین، سدر

۱۵ـ عطر پینک اودر لوئیس آلاویا زنانه ۸۰ میل (louis alavia pink odor for women)

مجموعه عطرهای لوئیس آلاویا که به تازگی به بازار عطر و ادکلن ایران عرضه شده است معمولا عطرهای خودش را از برند‌های معروف جهان کپی می‌کند تا شما عزیزان بتوانید عطری را تهیه کنید که با استانداردهای جهانی عطر مطابقت داشته باشد و برای شما ایجاد حساسیت نکند.

 عطر پینک اودر که در سال ۲۰۲۲ توسط برند ایرانی لوییس آلاویا به بازار عطر و ادکلن ایران عرضه شد دارای طبعی شیرین و ملایم است که می‌تواند انتخاب خوبی باشد تا شما عزیزان در هر چهار فصل این عطر را به همراه خود داشته باشید و از بو و رایحه آن لذت ببرید.

این عطر که در گروه بویایی گلی قرار دارد دارای ماندگاری و ردبویی خوب و مناسب است که در شیشه‌ای مات و صورتی قرار دارد و می‌تواند مناسب خانم‌هایی باشد که به زیبایی و شیک بودن خود اهمیت زیادی می‌دهند.

پینک اودر بویی شبیه به عطر معروف و پرطرفدار مید نایت رز لانکم دارد و می‌تواند جایگزین خوبی برای این عطر گران باشد، شما عزیزان می‌توانید این عطر را برای هر خانمی در هر سنی تهیه کنید.

نت‌های پایه: وانیل، مشک، فلفل قرمز، برگ‌مو

۱۶ـ عطر رد بلند لوئیس آلاویا زنانه ۸۰ میل (louis alavia red blend for women)

یکی از عطرهای زنانه مجلسی ایرانی رد بلند لوییس آلاویا است که می‌تواند در کیف هر خانم شیک و زیبایی جا داشته باشد. این عطر که دارای طبعی گرم و شیرین است جذابیتی فراموش نشدنی به استایل شما می‌دهد. شیشه قرمز و لاکی این عطر می‌تواند روح و زیبایی خاص به میز آرایشی شما ببخشد. این عطر که قیمتی مناسب دارد دارای ماندگاری و پخش‌بویی خوب و متوسط است که می‌تواند انتخاب خوبی برای استفاده روزانه هر خانم ایرانی باشد.

این عطر ارزان و پرطرفدار در گروه بویایی میوه‌ای، خوراکی قرار دارد که مناسب فصول سرد و زمستانی است که انرژی و حس و حالی توصیف نشدنی به شما می‌دهد.

ادکلن ایرانی

۱۷ـ ادو پرفیوم زنانه گلد زیفوید ۱۰۰ میلی لیتر

عطر زنانه گلد زیفوید در سال ۲۰۱۷ به بازار جهانی عطر  ادکلن عرضه شده است. این عطر که در گروه بویایی گلی، چوبی مشکی قرار گرفته است دارای طبعی گرم و شیرین است که می‌تواند در مجالس رسمی  همراه خوبی برای خانم‌های خوش سلیقه باشد. ادو پرفیوم زنانه گلد را می‌توانید در فصول سرد و زمستانی استفاده کنید و از رایحه بی‌نظیر آن لذت ببرید.

نت‌های اولیه: گریپ فروت، ترنج، نارنگی، رز

نت‌های میانی: سنبل، سیب، موگه، گاردنیا، ریشه زنبق، ارکیده، بنفشه

نت‌های پایه:عنبر، سدر، مشک، بخور، نعناع هندی، درخت کاج

۱۸ـ ادو پرفیوم مردانه سیلور اکستریم زیفوید ۱۰۰ میلی لیتر

این عطر ایرانی مردانه که در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن ایران عرضه شده است دارای طبعی گرم است که می‌تواند در مجالس رسمی به شما اعتماد‌ بنفس و قدرت بیان دهد. این ادکلن مردانه ایرانی به دلیل ماندگاری قابل قبولی که دارد بین آقایان ایرانی بسیار پرطرفدار و پرفروش است. این ادو پرفیوم می‌تواند شخصیت پنهان شما را آشکار کند و تصویری خاص از شما در ذهن اطرافیانتان به جا بگذارد.

نت‌های اولیه: یاس، زنبق

نت‌های میانی: ایزو ای‌ سوپر

نت‌های پایه: امبروکسان

۱۹ـ ادو پرفیوم مردانه انیورسری مهران مدیری ۱۰۰ میلی لیتر

این عطر ایرانی که در دسته عطرهایی با طبع گرم قرار دارد بسیار مورد پسند آقایان ایرانی قرار گرفته است. این ادو پرفیوم مردانه در سال ۲۰۲۳ توسط برند ایرانی و معتبر عطر و ادکلن مهران مدیری به بازار عطر و ادکلن ایران عرضه شد. این ادکلن مردانه را می‌توانید در فصول سرد و زمستانی استفاده کنید و از رایحه گرم بی‌نظیر آن لذت ببرید. نت‌ها و ترکیباتی که در این ادو پرفیوم مردانه استفاده شده است بسیار خاص و جدید هستند که رایحه‌ای تازه خلق کرده است.

نت‌های پایه: آبنوس، چوب سرو

نت‌های اولیه: هل، ریحان، نارگی سبز

نت‌های میانی: مشک سفید

گروه بویایی: ادویه‌ای، چوبی

عطرهای جدید مهران مدیری

۲۰ـ ادوپرفیوم ۵۵ مردانه مهران مدیری ۵۵ MEHRAN MODIRI

مهران مدیری در پنجاه و پنجمین سالگرد تولد خود عطری با طبعی گرم و جذاب به بازار عطر و ادکلن ایران عرضه کرد. این عطر ایرانی که در گروه بویایی جوبی کهربایی قرار گرفته است توانسته توجه بسیاری از آقایان را به سمت خودش جلب کند. در نت‌های این ادکلن ایرانی ترکیبات جدید و خاصی استفاده شده که باعث شده است این محصول عطری ایرانی به یکی از پرطرفدارترین عطرهای ایرانی ۲۰۲۳ تبدیل شود.

نت‌های اولیه: اسطوخودوس، میموزا، برگاموت

نت‌های میانی: وتیور، نعناع هندی، یاسمن

نت‌های پایه: مشک، نت‌های ادویه‌ای، چوب آگار

۲۲- ادو پرفیوم زنانه اترنوس تن فور اور TEN FOREVER AETERNUS EDP W 100 ML

اولین عطری که می‌خواهیم از کالکشن ۱۰ forever به شما عزیزان معرفی کنیم ادو پرفیوم زنانه اترنوس AETERNUS است. این عطر جذاب زنانه با رایحه خاصی که دارد می‌تواند هوش و حواس را از سر شما بپراند. به گفته علی دایی این عطر زنانه نمایانگر یک خانم قوی و ورزشکار است.

۱۰ تا از بهترین عطر ارزان قیمت برای زنانخواندن مطلب

این عطر زنانه علی دایی در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد و دارای ماندگاری و پخشبوی خوب و عالی هم است. اگر بخواهیم بیشتر در رابطه با این عطر جذاب صحبت کنیم باید بگوییم که در نت‌های اولیه آن می‌توانید رایحه تازه لیمو را در کنار گل یاس بنفش حس کنید. همینطور در نت‌های میانی هم می‌توانید بوی خوش چای سبز، گل صد تومانی و شکوفه هلو را که ترکیب بی‌نظیری را تولید کرده‌اند را استشمام کنید. در نت‌ّای پایه و اصلی هم رایحه سنگین مشک، عنبر و چوب سرو حس می‌شود.

نت‌های اولیه: لیمو، یاس بنفش

نت‌ّای میانی: چای سبز، گل صد تومانی، شکوفه هلو، گل ویستریا

نت‌های پایه: عنبر، مشک، چوب سرو

عطرهای علی دایی

۲۳- ادو پرفیوم مردانه لجندری تن فور اور TEN FOREVER LEGENDARY EDP M 100 ML

عطر دیگری که می‌خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم ادو پرفیوم مردانه لجندری تن فور اوور از برند عطر علی دایی است. رایحه این مدل عطر مردانه علی دایی شخصیت قدرتمند و با اعتماد بنفس یک مرد ایرانی را نمایان می‌کند. این عطر را در مهمانی‌ها و مجالس مهم استفاده کنید و هر لحظه از رایحه بی‌نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

عطر مردانه لجندری در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار گرفته و با رایحه سنگین و خاصی که دارد می‌تواند در ذهن اطرافیانتان ثبت شود. در نت‌های اولیه این ادکلن مردانه از مجموعه‌ای از ادویجات مثل دارچین، هل و جوز هندی استفاده شده است. کمی که از اولین اسپری این عطر می‌گذرد نت‌های میانی نمایان می‌شوند و شما می‌توانید رایحه اسطوخودوس و عنبر را استشمام کنید. در نت‌های پایه و اصلی این عطر هم از چوب صندل، شیرین بیان، نعناع هندی و کهربا استفاده شده است.

نت‌های اولیه: دارچین، جوز هندی، هل، گریپ فروت

نت‌های میانی: عنبر، اسطوخودوس

نت‌های پایه: نعناع هندی، شیرین بیان، چوب صندل، کهربا، وتیور

ویژگی‌های عطر و ادکلن ایرانی چیست؟

قیمت عطر و ادکلن‌های ایرانی در مقابل برندهای خارجی و عطرهای فرانسوی بسیار مناسب است.

دارای لیبل اصل و اورجینال هستند.

استفاده از رایحه‌‌ها و ترکیباتی که باب میل و مناسب سلیقه هر ایرانی است.

دارای رایحه‌هایی مشابه با عطرهای برندهای گران و معروف عطر و ادکلن هستند.

این عطرها از قوانین و استانداردهای جهانی عطر و ادکلن پیروی می‌کنند و باعث حساسیت و التهاب پوست نمی‌شوند.

به اقتصاد کشور کمک می‌کنند و از تولید ملی و برندهای ایرانی حمایت می‌شود.

دارای گارانتی و تضمین ضمانت کالا هستند.

عطرهای ایرانی مناسب هدیه برای هر شخصیت و سلیقه‌ای است

نکات خرید عطر و ادکلن ایرانی

نکاتی که باید در هنگام خرید عطرهای ایرانی به آن دقت کنید این است که از شرکتی بودن آن عطر مطمئن شوید و به تاریخ انقضا آن حتما دقت کنید. درهنگام تست عطر ایرانی آن‌ را بر روی نبض خود و مستقیم به پوست دستتان اسپری کنید تا بو و ماندگاری آن عطر را راحت‌تر بسنجید. باید به این هم توجه داشته باشید که ماندگاری عطرهای ایرانی مانند عطرهای فرانسوی و خارجی خیلی زیاد و طولانی نیست و ماندگاری ۴ تا ۶ ساعته دارند که برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند.

حدود قیمت ادکلن‌های ایرانی

عطر و ادکلن‌های ایرانی به دلیل اینکه تولید ایران هستند و از موادی که در داخل کشور وجود دارند ساخته می‌شوند، دارای قیمت‌های مناسبی هستند. لازم به ذکر است که عطرهای ایرانی از فرمولاسیون‌های استاندارد جهانی عطر پیروی می‌کنند ولی از مواد طبیعی و شیمیایی موجود در ایران ساخته می‌شوند. قیمت عطرهای ایرانی موجود در بازار نسبت به رایحه و ماندگاری که دارند بسیار مناسب هستند.

اگر بخواهیم میانگین قیمت عطرهای تولید ایران را ببرسی کنیم باید بگوییم که این ادو پرفیوم‌ها حدودا قیمتی بین ۵۰۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان دارند و نسبت به کیفیتی که دارند قیمت‌گذاری می‌شوند.

برندهای عطر ایرانی، ادکلن‌های با کیفیت و خوش بوی زیادی تولید کرده‌اند ولی در بین دنیای عطرهای ایرانی، ادو پرفیوم‌های مردانه‌ای که رایحه‌های فوق‌العاده‌ای دارند هم وجود دارد. از نظرسنجی‌هایی که از بین منتقدان جمع آوری کرده‌ایم باید بگوییم که عطرهای مردانه برند مهران مدیری و ادکلن‌های نوید محمدزاده جزو بهترین عطرهای مردانه ایرانی شناخته شده‌اند. ادکلن معروف مردانه ماژور مهران مدیری و عطر سواق مردانه نوید محمدزاده به عنوان محبوب‌ترین عطر ساخت ایرانی شناخته شده‌اند.

محبوب‌ترین برندهای عطر ایرانی

در چند سال اخیر بازار عطر ایران بسیار فعال بوده و عطر و ادکلن‌های با کیفیتی را تولید کرده‌ و به فروش می‌رساند. در بین برندهای ایرانی، چند برند هستند که در بین افراد محبوبیت زیادی دارند. برند عطر مهران مدیری، عطرهای ایرانی نوید محمدزاده و برند ادو پرفیوم‌های لیلا حاتمی جزو محبوب‌ترین برندهای عطری ایران هستند. این آمار از میزان فروش و نظر منتقدان از بین مردم جمع‌آوری شده است.

برند عطر ایرانی مهران مدیری به دلیل تنوع بالای عطرهایی که دارد بسیار پرطرفدار است. بهترین برند عطر ایرانی را نسبت به کیفیت و ماندگاری که دارند انتخاب می‌شود. عطر زنانه و مردانه سواق نوید محمدزاده هم از پرطرفدار‌ترین ادکلن‌های ایران است که به دلیل کیفیتی که دارند بسیار پرفروش هستند. جالب است بدانید این دو عطر در بازار ادکلن ایران به عطرهای ست ایرانی هم معروف هستند.

منبع خبر: رکنـا