به گزارش زیرنویس: سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل فروش لوازم خانگی برقی قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند. ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری البسه و سیگار قاچاق در فروشگاهی در بازار درحال فروش می باشد.  جناب سرهنگ افشاری […]

به گزارش زیرنویس: سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل فروش لوازم خانگی برقی قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری البسه و سیگار قاچاق در فروشگاهی در بازار درحال فروش می باشد. 

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس در بازرسی مشاهده می نمایند محل یک ساختمان مسکونی بوده که مقادیری لوازم کالای  قاچاق در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد. 

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل  تعداد ۲۲.۸۷۴ ثوب پوشاک زنانه و مردانه و ۲۳.۰۰۰ نخ سیگار خارجی خارجی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲  میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع خبر: رکنـا