به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان ضمن قدر دانی از حضور پر شکوه مردم دردوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: ازهیئت مدیره، معاونین، پرسنل ، کازیرنویسن و خانواده های محترمشان بابت حضورپر شکوه در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ قدر دانی و تشکر […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان ضمن قدر دانی از حضور پر شکوه مردم دردوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: ازهیئت مدیره، معاونین، پرسنل ، کازیرنویسن و خانواده های محترمشان بابت حضورپر شکوه در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ قدر دانی و تشکر کرده و از زمان شناسی و مسئولیت شناسی مردم تشکر میکنم.

دکتر محسن قدیری افزود: همچنین باید از برگزار کنندگان اعم مجریان و ناظران انتخابات که حقیقتا با صفا و محبت و دلدادگی انقلاب اسلامی و با عشق به مردم با خدمت‌گذاری صادقانه، رای مردم را با امانت داری شمارش میکنند تشکر می نمایم .

انتخابات متن 1وی تاکید کرد:ازهمه عوامل و دست اندر کاران هلدینگ پترو پالایش اصفهان که در جریان برگزاری هر چه با شکوه تر برگزار شدن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگارن رهبری با ستاد انتخابات همکاری نموده و با تلاش شبانه روزی رویدادی مهم را رقم زدنند قدر دانی می نمایم .

وی افزود: همچنین از ستاد انتخابات استان اصفهان و فرمانداری شاهین شهر که دو صندوق رای برای جمع آوری رای در پالایشگاه اصفهان و شهرک شهید محمد منتظری پیش بینی نمودند مراتب تشکر و قدر دانی خود را ابراز می نمایم.

انتخابات متن 2مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان تصریح کرد: امیدوارم با شکل گیری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بعنوان پشتوانه انقلاب شکوهمند اسلامی و مردم عزیزمان بتوانند به وظایف قانونی خودشان عمل کنند.

همچنین معاون توسعه منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش  گفت: مردم عزیزمان با خلق صحنه‌های شور و عظمت و افتخار در پای صندوق‌های رای،  مسیر رشد برای فردای میهن عزیزمان را ترسیم کردنند.

محمد ده بیدیان افزود: پتروپالایش اصفهان در شرایطی توانسته است مسیرهای رشد و پیشرفت را طی نماید که بخوبی به تعالی و رشد کازیرنویسن خود پرداخته است و آنها را انتخابگر، نکته سنج و دانا پرورانده است.

انتخابات متن 3وی ابراز امیدواری کرد؛ که نخبگان و فرهیختگانی از میان نامزدهای انتخاباتی، با اراده ملت ایران برگزیده شوند و با قرار گرفتن در کرسی‌های مجلس و خبرگان رهبری، بهترین‌ها را برای عزتمندی و سربلندی ایران عزیز رقم زنند.

اصفهان/ بهمن راعی

منبع خبر: رکنـا