سانیا سالاری که با ایفای نقش در سریال دلدادگان شناخته شده و به شهرت رسید، در برنامه زنده رود در مورد محل تولد و پدربزرگ و مادر بزرگ خارجیش صحبت کرد. در ادامه قسمتی از مصاحبه جذاب بازیگر نقش ارغوان در دلدادگان را میخوانید. ارغوان سریال دلدادگان در برنامه زنده رود و گفتگو با مجری […]

سانیا سالاری که با ایفای نقش در سریال دلدادگان شناخته شده و به شهرت رسید، در برنامه زنده رود در مورد محل تولد و پدربزرگ و مادر بزرگ خارجیش صحبت کرد. در ادامه قسمتی از مصاحبه جذاب بازیگر نقش ارغوان در دلدادگان را میخوانید. ارغوان سریال دلدادگان در برنامه زنده رود و گفتگو با مجری برنامه درباره اصالت و پدر بزرگ و مادربزرگش چنین گفت:

من بوشهر به دنیا آمدم، مادرم آبادانی هستند، یعنی دراصل پدر و مادرشون عربند. پدر مادرم سوریه ای و مادرشون لبنانی و همه دایی ها و خاله هام و مادرم در آبادان به دنیا آمدند.

(پدر بزرگ سانیا سالاری اهل کشور سوریه و مادربزرگش اهل کشور لبنان است)

سانیا سالاری در ادامه گفت و گوی خود در مورد مهاجرتش به تهران و زندگی در شهر مختلف ایران گفت:

پدرم بیرجندی هستند و به همراه مادرم بعد از ازدواج بوشهرآمدند و من و خواهرم بوشهر به دنیا آمدیم و تا دوسالگی بوشهر بودیم و بعد به مشهد رفتیم و ۱۲ سال درمشهد بودیم، پدرم وکیل بود و به خاطر شغلشون یه پرونده ای از شمال داشتند و در رفت و آمد بودند و ما هم گفتیم چقدر خوب میریم چند سالی درگرگان که آب و هوا خوبه زندگی می کنیم،گرگان زندگی کردیم تا اینکه من دانشگاه قبول شدم وبه تهران آمدیم.

منبع خبر: رکنـا