علی فتح الله زاده چند دوره مدیرعامل استقلال بود و این تیم را قهرمان ایران کرد. او در دهه هفتاد بزرگترین انتقال و جنجال فوتبال ایران را رقم زد. فتح الله زاده مهدی هاشمی نسب بازیکن محبوب و گلزن پرسپولیس را به استقلال برد و آبی پوش کرد. فتح الله زاده در برنامه کامران نجف […]

- هاشمی‌نسب به پرسپولیس خیانت نکرد/ هویج نبودم که بذارم او هر سال به ما گل بزند

علی فتح الله زاده چند دوره مدیرعامل استقلال بود و این تیم را قهرمان ایران کرد. او در دهه هفتاد بزرگترین انتقال و جنجال فوتبال ایران را رقم زد. فتح الله زاده مهدی هاشمی نسب بازیکن محبوب و گلزن پرسپولیس را به استقلال برد و آبی پوش کرد. فتح الله زاده در برنامه کامران نجف زاده در صداوسیما حاضر شد و درباره انتقال هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال گفت: من به مربی خودمان منصور پورحیدری زنگ زدم. گفتم مراقب مهدی باش. گفت کدام مهدی؟ گفتم هاشمی نسب. گفت بله او اینجا آمده و به او خوشامد می گویم. گفتم چه خوشامدی؟ می گویم مراقبش باش او بازیکن ما است. پورحیدری باور نمی کرد که ما توانسته بودیم سوپراستار تیم رقیب را جذب کنیم. 

او در ادامه گفت: باید به پرسپولیسی ها بگویم که فوتبال حرفه ای است. هاشمی نسب به آنها خیانت نکرد. هاشمی نسب آمد به من گفت پرسپولیس قرار است به من ۷۰ میلیون بدهد من از شما ۱۰۰ میلیون می خواهم. من نمی توانستم اجازه بدهم هاشمی نسب هر بازی به ما گل بزند. من که آنجا هویج نبودم و بازیکنی که هرسال به ما گل می زد را جذب کردم تا به خودشان گل زد.

بیشتر بخوانید: ستاره سابق استقلال: این پرسپولیسی بهترین است/ ۴ گل به تیم قلعه‌نویی می‌زنیم تا دیگر ادعا نکنند…

  

منبع: خبـر ورزشی