مدیران پرسپولیس پس از جدایی یحیی گل‌محمدی و پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ، تصمیم گرفتند اوسمار ویرا برزیلی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند. حضور دستیار یحیی گل‌محمدی به جای او، واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته و برخی از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس چندان موافق این اقدام نبودند. اما حالا تیم مربی برزیلی پس از […]

- واکنش مجتبی محرمی به رفتار یحیی گل‌محمدی/ پیشکسوت پرسپولیس درباره اوسمار چه نظری دارد؟

مدیران پرسپولیس پس از جدایی یحیی گل‌محمدی و پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ، تصمیم گرفتند اوسمار ویرا برزیلی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند. حضور دستیار یحیی گل‌محمدی به جای او، واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته و برخی از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس چندان موافق این اقدام نبودند. اما حالا تیم مربی برزیلی پس از چندبازی به ثبات نسبی رسیده است و هواداران نیز کم کم به او اعتماد می‌کنند.

مجتبی محرمی نیز در مصاحبه اخیر خود با زیرنویس به وضعیت فعلی پرسپولیس و عملکرد اوسمار پرداخت و گفت: اوسمار تازه سرمربی پرسپولیس شده و از سه بازی یک باخت و دو پیروزی به دست آورده است. این‌که عملکردش خوب بوده یا بد نیاز به زمان بیشتری دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نحوه جدایی یحیی گل‌محمدی افزود: یحیی گل‌محمدی خودش خواست که از پرسپولیس برود و اوسمار هم یک مربی حرفه‌ای است که با پیشنهاد باشگاه مواجه شد و قبول کرد. من نمی‌گویم انتخاب اوسمار ویرا خوب یا بد بوده ولی به هر حال الان سرمربی تیم است و باید دید در ادامه چه نتایجی می‌گیرد. البته شکست مقابل آلومینیوم اراک خیلی تلخ بود و سه امتیاز مهم از دست رفت.

مشروح گفت‌وگوی زیرنویس با مجتبی محرمی و دیگر انتخاب‌های او برای تیم منتخب تاریخ ایران را این‌جا بخوانید: تلفن را قطع کرده بودم؛ حوصله هیچ‌کس را ندارم/ نه قیصر بودم و نه یاغی؛ مجتبی محرمی هستم، همین!

منبع: خبـر ورزشی