انگلیسی‌ها بیشتر چه رنگی را برای خودرو می‌پسندند +یک آمار عجیب!
انگلیسی‌ها بیشتر چه رنگی را برای خودرو می‌پسندند +یک آمار عجیب!

به گفته انجمن سازندگان و بازرگانان خودرو در انگلیس (SMMT)، اکثر مردم این کشور به رنگ خاکستری در انتخاب خودرو علاقه دارند. به گزارش اطلاعات آنلاین، طبق تحقیقات متخصصان و کارشناسان رنگ خودرو ممکن است در تصادف و احتمال بروز حادثه در جاده تاثیر داشته باشد. گفته می‌شود رنگ زرد خودروها یکی از عوامل تصادفات […]

به گفته انجمن سازندگان و بازرگانان خودرو در انگلیس (SMMT)، اکثر مردم این کشور به رنگ خاکستری در انتخاب خودرو علاقه دارند.

این ماشین‌ها بیشترین تصادف را داشتند

به گزارش اطلاعات آنلاین، طبق تحقیقات متخصصان و کارشناسان رنگ خودرو ممکن است در تصادف و احتمال بروز حادثه در جاده تاثیر داشته باشد. گفته می‌شود رنگ زرد خودروها یکی از عوامل تصادفات جاده‌ای است. البته این یک قانون نوشته و رسمی نیست ولی آمارها حاکی از احتمال تصادف‌ خودروهایی را نشان می‌دهند که رنگ‌های خاصی دارند.

به گفته انجمن سازندگان و بازرگانان خودرو در انگلیس (SMMT)، اکثر مردم این کشور به رنگ خاکستری در انتخاب خودرو علاقه دارند. سیاه و سفید در رتبه‌های بعدی انتخاب رنگ در سال ۲۰۲۳ بوده است.

طبق مطالعه مرکز مهندسی خودرو توسط carVertical، معلوم شده است که بعضی از رنگ‌ها بیشترین تصادف‌ها را در جاده ثبت کرده‌اند. یکی از این رنگ‌ها قهوه‌ای است. کارشناسان این مرکز می‌گویند که رنگ قهوه‌ای معمولا برای خودروهای تجملاتی انتخاب می‌شود ولی ممکن است در تصادف تاثیر داشته باشد. خودروهای زرد رنگ به عنوان دومین احتمال تصادف در فهرست SMMT قرار گرفته‌اند.

پس از این رنگ‌ها قرمز با ۴۹.۸ درصد قرار دارد، که در این مطالعه رنگی محبوب برای خودروهای اسپورت همراه با زرد است. خودروهای سفید و خاکستری با ۴۴.۵ درصد و ۴۴.۷ درصد کمتر در معرض تصادف بودند.

 

منبع: اطلاعات انلاین