رئال مادرید شنبه شب در مستایا مقابل والنسیا به تساوی ۲-۲ دست یافت،با این حال اگر ضربه سر دقیقه ۹۹ جود بلینگام ثبت می‌شد، همه چیز می‌توانست خیلی بهتر باشد. داور خسوس خیل مانسانو، درست زمانی که براهیم دیاس سانتر را برای بلینگام ارسال کرد، سوت پایان بازی را به صدا درآورد و بازیکنان رئال […]

- بلینگام دقیقا چنین جمله‌ای به داور گفت؛ هیچ توهینی در کار نبود!

رئال مادرید شنبه شب در مستایا مقابل والنسیا به تساوی ۲-۲ دست یافت،با این حال اگر ضربه سر دقیقه ۹۹ جود بلینگام ثبت می‌شد، همه چیز می‌توانست خیلی بهتر باشد.

داور خسوس خیل مانسانو، درست زمانی که براهیم دیاس سانتر را برای بلینگام ارسال کرد، سوت پایان بازی را به صدا درآورد و بازیکنان رئال مادرید وقتی متوجه شدند که این گل به حساب نیامد عصبانیت خود را بر سر داور میدان خالی کردند به ویژه هافبک انگلیسی، که واکنش‌هایش کارت قرمز مستقیم در پی داشت.

به نقل از مارکا، کارلو آنچلوتی پس از بازی در صحبت با رسانه‌ها دقیقاً آنچه را بلینگام به خیل مانسانو گفت را فاش کرد. «بلینگام به او گفت که این لعنتی گل است، او به داور توهین نکرد. باید صبر کرد و دید که داور در گزارش چه می‌نویسد.»

گزارش‌های بیشتری نیز تأیید می‌کنند که این در واقع همان چیزی است که بلینگام قبل از اخراج به خیل مانسانو گفته بود. آنچلوتی مطمئناً از تصمیم داور برای به حساب نیاوردن گل خشمگین بود اما تمام تلاش خود را کرد تا در مورد این وضعیت دیپلماتیک رفتار کند. «چه بگویم، چیز زیادی برای گفتن نیست. اتفاقی بی‌سابقه افتاده است. بازیکنان عصبانی هستند اما همه ما باید آرام باشیم.»

لوس بلانکوس امیدوار است که این اتفاق قهرمانی آنها در لالیگا را تحت تاثیر قرار ندهد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی