علیرغم وجود مدل های متنوع در بازار، هنوز هم بسیاری از کاربران تماس گرفته و از ما این سؤال را دارند که “لباسشویی خوب چی بخرم؟” در پاسخ به این سؤال باید گفت که برای انتخاب ماشین لباسشویی باید مواردی همچون میزان مصرف انرژی، تعداد برنامه های تعبیه شده، گنجایش و قیمت را در […]

 

علیرغم وجود مدل های متنوع در بازار، هنوز هم بسیاری از کاربران تماس گرفته و از ما این سؤال را دارند که “لباسشویی خوب چی بخرم؟” در پاسخ به این سؤال باید گفت که برای انتخاب ماشین لباسشویی باید مواردی همچون میزان مصرف انرژی، تعداد برنامه های تعبیه شده، گنجایش و قیمت را در نظر گرفت که در ادامه بیشتر درباره آنها توضیح خواهیم داد.

بررسی ماشین لباسشویی از لحاظ ظرفیت

ماشین لباسشویی خوب چی بخرم؟ چه نوع ماشین لباسشویی بخریم؟ ماشین لباسشویی چند کیلویی بخرم؟ اگر این موارد سؤالات شما نیز در خصوص انتخاب ماشین لباسشویی از لحاظ ظرفیت است باید متذکر شویم که گنجایش ماشین لباسشویی باید متناسب با حجم لباس ها و تعداد خانوار شما باشد. به عنوان مثال اگر شما یک خانواده سه یا چهار نفره داشته باشید انتخاب یک ماشین لباسشویی ۷ کیلویی برای شما قطعاً مناسب خواهد بود.

اما اگر تعداد خانوار شما بیشتر از ۵ نفر است مسلماً ماشین لباسشویی ۸ کیلویی و ۹ کیلویی انتخاب های بهتری خواهند بود. اما باید در نظر داشته باشید که قیمت انواع ماشین لباسشویی در ظرفیت های بالاتر بیشتر است و به صرف بودجه بیشتری نیاز دارد. با این وجود اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا هستید، مدل پیشنهادی ما به شما F4R5 ال جی در ظرفیت ۹ کیلو است.

ماشین لباسشویی

میزان مصرف انرژی چقدر در انتخاب ماشین لباسشویی مهم است؟

با توجه به بالا بودن قیمت حامل های انرژی، بسیاری از کاربران به دنبال خرید ماشین لباسشویی با حداقل مصرف انرژی هستند. با توجه به اینکه هر چه رتبه انرژی ماشین لباسشویی در رده های بالاتر قرار گیرد به معنی کم مصرف بودن دستگاه است. سعی کنید از مدل هایی انتخاب خود را انجام دهید که دارای کلاس انرژی ++A و +++A هستند. در بین شرکت های تولید کننده، بوش یکی از برندهای معتبری است که کم مصرف ترین ماشین لباسشویی ها را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

 اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت ماشین لباسشویی بوش اصل آلمان در مقایسه با سایر برندها در رِنج بیشتری عرضه شده شده اند. با توجه به این توضیحات اکنون باید پاسخ خود را در خصوص سؤال “ماشین لباسشویی چی بخریم” که کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشد، دریافت کرده باشید. نظر به اینکه مدل لباسشویی های بوش از لحاظ مصرف انرژی جزو کم مصرف ترین ها هستند مدل WGA142X0GC می تواند برای کاربرانی که مصرف انرژی لباسشویی را در نظر می گیرند یک انتخاب به صرفه باشد.

بررسی بهترین ماشین لباسشویی از لحاظ برنامه ها و قابلیت ها

بی شک هر چه آپشن ها و فناوری های تعبیه شده در ماشین لباسشویی بیشتر باشد، طبیعتاً فرایند شستشو با کیفیت بهتری انجام خواهد شد. با این حال اگر شما نیز این موضوع را در نظر گرفته اید و فول امکانات بودن ماشین لباسشویی را اولویت قرار می دهید، انتخاب ماشین لباسشویی از برند بوش می تواند بهترین گزینه باشد. اما در کنار کیفیت، قیمت را نیز مَد نظر قرار می دهید، پیشنهاد ما به شما برند سامسونگ است.

نا گفته نماند ماشین لباسشویی های ال جی در مدل های پیشرفته نیز از امکانات ویژه ای برخوردار هستند که در صورت تمایل می توانید انتخاب را از آنها انجام دهید. یکی از مدل لباسشویی های پیشرفته ال جی که از حداکثر فناوری ها و امکانات برخوردار است F4V5 در ظرفیت ۱۰.۵ کیلو است که برای افراد خاص پسند می تواند یک انتخاب بی نظیر باشد.

کدام مارک ماشین لباسشویی بهتر است

کدام مارک ماشین لباسشویی بهتر است؟

“لباسشویی چه مارکی بخرم؟” دغدغه شما هم در انتخاب بهترین ماشین لباسشویی برند است؟ امروزه برندهای بسیاری در بازار وجود دارند که تولید و عرضه ماشین لباسشویی را در رزومه خود به ثبت رسانده اند. اما به طور حتم نمی توان کیفیت محصولات همه این برندها را از هر لحاظ تأیید و یا رد کرد. البته در بین شرکت های تولید کننده بوش، ال جی و سامسونگ با توجه به نظرات کاربران بازخورد بسیار خوبی داشته اند و طرفداران بیشتری را برای خود جذب کرده اند.

این برندها با توجه به نیازهای کاربران ماشین لباسشویی های خود را عرضه کرده اند که شما می توانید متناسب با بودجه و انتظاراتی که دارید مدل مَد نظر را خریداری کنید. با این وجود اگر کیفیت را در اولویت قرار می دهید مدل WGA2440XME از برند بوش، اگر در کنار کیفیت، قیمت را نیز در نظر می گیرید مدل ۲J3 ال جی، اما اگر قیمت اولویت انتخاب شما قرار گرفته است مدل W80 سامسونگ یک گزینه بسیار عالی خواهد بود.

بررسی انواع ماشین لباسشویی با توجه به قیمت

به طور معمول قیمت ماشین های لباسشویی به برند، مدل، مجهز شدن به قابلیت ها و ظرفیت آنها بستگی دارد. به طوری که هر چه برند انتخابی شما معتبر تر باشد و از امکانات بیشتری برخوردار باشد، مسلماً به بودجه بیشتری نیاز دارد. با توجه به این موضوع حتماً قبل از خرید، بودجه خود را مشخص کنید و سپس انتخاب ماشین لباسشویی را متناسب با نیاز و بودجه خود انجام دهید.

ماشین لباسشویی اصل

خرید ماشین لباسشویی اصل را از کجا انجام دهیم؟

ماشین لباسشویی از کجا بخریم؟ یقیناً اعتبار یک فروشگاه در اصالت محصول تأثیر گذار است. بنابراین سعی کنید برای انتخاب ماشین لباسشویی علاوه بر در نظر گرفتن موارد ذکر شده، از فروشگاه هایی خرید را انجام دهید که محصولات اصلی را عرضه می کنند. از آنجایی که موضوع اصالت و گارانتی برای کاربران از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ما نیز در فروشگاه آترین پلاس مجموعه ای از بهترین ماشین لباسشویی ها را با برترین تکنولوژی ها و امکانات در اختیار مشتریان قرار داده ایم.

در صورت تمایل به خرید می توانید با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی ۱۸ ماهه، پرداخت در محل، ارسال فوری و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهید.

 

منبع خبر: رکنـا