در پی انتشار گسترده ویدئوی در شبکه‌های اجتماعی از بیل گیتس، میلیادر مشهور آمریکایی که در انتظار آماده شدن چای توسط دولی شایووالا، دستفروش هندی است، این چای فروش خیابانی برای اولین بار با صحبت در مورد این اتفاق، همه را شوکه کرد. این فروشنده چای اهل ناگپور هند، در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که […]

در پی انتشار گسترده ویدئوی در شبکه‌های اجتماعی از بیل گیتس، میلیادر مشهور آمریکایی که در انتظار آماده شدن چای توسط دولی شایووالا، دستفروش هندی است، این چای فروش خیابانی برای اولین بار با صحبت در مورد این اتفاق، همه را شوکه کرد. این فروشنده چای اهل ناگپور هند، در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که بیل گیتس، بنیانگذار «مایکروسافت» را نشناخته بود و افزود: «فکر کردم که او یک خارجی است و باید به او چای تعارف کنم. روز بعد در بازگشت از ناگپور بود که فهمیدم کسی که به او چای دادم کیست».

در پی انتشار گسترده ویدئوی در شبکه‌های اجتماعی از بیل گیتس، میلیادر مشهور آمریکایی که در انتظار آماده شدن چای توسط دولی شایووالا، دستفروش هندی است، این چای فروش خیابانی برای اولین بار با صحبت در مورد این اتفاق، همه را شوکه کرد. این فروشنده چای اهل ناگپور هند، در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که بیل گیتس، بنیانگذار «مایکروسافت» را نشناخته بود و افزود: «فکر کردم که او یک خارجی است و باید به او چای تعارف کنم. روز بعد در بازگشت از ناگپور بود که فهمیدم کسی که به او چای دادم کیست». این دستفروش هندی گفت: «ما اصلا صحبت نکردیم. او کنار من ایستاد ومن هم سرگرم کارم بودم. بعد که چای را نوشید گفت: «چه چای خوشمزه ای».

 

چای‌فروشی که توسط بیل گیتس مشهور شد

فرارو

+