تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی امشب از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳-۱ به سود سیتیزن‌ها به پایان رسید. منچستریونایتد در نیمه نخست خیلی زود به گل رسید و مارکوس رشفورد در دقیقه ۸ با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه سیتی […]

- آسمان منچستر آبی شد/ کامبک شیرین سیتی مقابل شیاطین سرخ

تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی امشب از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳-۱ به سود سیتیزن‌ها به پایان رسید.

منچستریونایتد در نیمه نخست خیلی زود به گل رسید و مارکوس رشفورد در دقیقه ۸ با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه سیتی را باز کرد و یونایتد را به گل اول رساند تا تیم تن هاخ برنده به رختکن برود. برتری شیاطین سرخ تنها تا دقیقه ۵۶ ادامه داشت و سیتیزن‌ها در نیمه دوم که برای جبران گل خورده نمایش هجومی به خود گرفته بودند توسط فیل فودن به گل تساوی رسیدند. حملات شاگردان پپ گواردیولا ادامه پیدا کرد و فودن در دقیقه ۸۰ موفق به دبل گلزنی شد. در ادامه سیتیزن‌ها به گل سوم رسیدند و ارلینگ هالند در دقیقه ۱+۹۰ گل سوم را وارد دروازه یونایتد کرد تا تیم تن هاخ در دربی برگشت هم شکست سنگینی را متحمل شود. 

منبع: خبـر ورزشی