اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۰ این بستر فضای رسانه‌ای کشور مطرح شد که بازیکنان استقلال از یک ماده ممنوعه به نام جک‌تری‌دی استفاده کرده‌اند و قبل از دربی آذر ماه آن سال که با برتری ۳ بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس همراه شد، آن‌ها از این ماده خورده بودند. البته اصل قضیه این بود که […]

اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۰ این بستر فضای رسانه‌ای کشور مطرح شد که بازیکنان استقلال از یک ماده ممنوعه به نام جک‌تری‌دی استفاده کرده‌اند و قبل از دربی آذر ماه آن سال که با برتری ۳ بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس همراه شد، آن‌ها از این ماده خورده بودند.

البته اصل قضیه این بود که ماده مذکور در آن مقطع به تازگی جزو مواد ممنوعه قرار گرفته بود و استقلالی‌ها ظاهرا در مقطعی استفاده می‌کردند که هنوز آژانس مبارزه و کنترل دوپینگ حکم ممنوعیت آن نداده بود ولی قضیه سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت و محمد رویانیان، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس هم در مورد آن مصاحبه‌ای انجام داد که به شدت باعث ناراحتی علی فتح‌الله‌زاده شد.

مدیرعامل آن زمان استقلال در این رابطه روز سیزدهم اسفند سال ۹۰ گفت: واقعا از آقای رویانیان ناراحتم. بحث کری‌خوانی و رقابت ورزشی به جای خود اما ایشان پیروزی بزرگ استقلال در جام حذفی را لوث می‌کند. بازیکنان ما از ماده‌ای استفاده کردند که در آن زمان ممنوع نبود ولی طوری روی این قضیه مانور داده شده که انگار بچه‌های ما دوپینگی بودند! وقتی هم که مشخص شد آن‌ها بدون اطلاع چنین ماده‌ای را مصرف کرده و اصلا به باشگاه اعلام نشده بود جک تری‌دی ممنوع است، همه اسناد ما را پذیرفتند و بازیکنان استقلال تبرئه شدند. البته متاسفانه برنامه ۹۰ هم به این قضیه دامن زد و به همین خاطر از عادل فردوسی‌پور نیز ناراحتم.

فتح‌الله‌زاده در ادامه ادعای ویژه‌ای را مطرح کرد و گفت: آقای رویانیان ظاهرا فراموش کرده که من عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ هستم و یکسری اسناد در اختیارم قرار می‌گیرد. ماهی نیست که اسنادی در مورد تذکرات به بازیکنان پیرامون استفاده از برخی مواد نیروزا به اطلاع ما نرسد. مدیرعامل محترم پرسپولیس آیا می‌خواهد من هم اسم بازیکنان مشکوک پرسپولیس به دوپینگی بودن را اعلام کنم؟

زیرنویس‌گردی| تهدید فتح‌الله‌زاده: می‌خواهید اسم بازیکنان دوپینگی پرسپولیس را بگویم؟/ از فردوسی‌پور ناراحتم!

منبع: خبـر ورزشی