با چراغ سبزی که سرمربی سابق تیم ملی به امیر قلعه نویی نشان داد، حالا این مربی منتظر است، فدراسیون فوتبال با وی تماس بگیرد و شرایط حضورش را در اردوی تیم ملی مطرح کند. پیش تر تصور می شد، با حضور افشین قطبی در اردوی تیم ملی امیر قلعه نویی یکی از مربیان تیم […]

- انتقادات کار خود را کرد؛ کادر فنی تیم ملی شلوغ‌تر می‌شود

با چراغ سبزی که سرمربی سابق تیم ملی به امیر قلعه نویی نشان داد، حالا این مربی منتظر است، فدراسیون فوتبال با وی تماس بگیرد و شرایط حضورش را در اردوی تیم ملی مطرح کند.

پیش تر تصور می شد، با حضور افشین قطبی در اردوی تیم ملی امیر قلعه نویی یکی از مربیان تیم ملی را کم کند اما بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سئول افشین قطبی به کادر فنی تیم ملی اضافه می شود و قرار نیست با حضور وی یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی اردو را ترک کند.

قرار است افشین قطبی در اردوی تیم ملی در اسفند ماه که منجر به انجام دو بازی در مقدماتی جام جهانی بعدی می شود، در اردوی تیم ملی حاضر شود.

افشین قطبی بعد از چند سال حضور در تیم های شرق آسیا چند صباحی است به آمریکا برگشته و در فوتبال این کشور مشغول بکار است.

بعد از پایان جام ملت ها برخی منتقدین به امیر قلعه نویی ایراد گرفتند که روی نیمکت دستیار قوی ندارد که در زمان بحران ها به وی کمک کند و باید گفت حضور افشین قطبی در اردوی تیم ملی در راستای احترام به این انتقادات از سوی امیر قلعه نویی بود. افشین قطبی در فوتبال ایران علاوه بر نیمکت تیم ملی حضور روی نیمکت تیم پرسپولیس را تجربه کرد و حتی به همراه این تیم قهرمان لیگ برتر شد.  

بیشتر بخوانید: مایلی‌کهن: پرونده من بسته شده اما این آقا فرافکنی می‌کند/ ناراحتند که از من شکست خورده‌اند

منبع: خبـر ورزشی