آندره آغاسی که در دوران حرفه‌ای خود ۸ جایزه بزرگ و گرند اسلم به دست آورد، روز شنبه میزبان دو تنیس‌باز اسپانیایی (رافائل نادال و کارلوس آلکاراس) بود. او صبح با آنها در زمین گلف Shadow Creek در لاس‌وگاس ملاقات کرد اما نتوانست با آنها بازی کند. این مرد ۵۴ ساله جزئیات گفتگوی خود با […]

- آندره آغاسی یک چهره ویژه را ستود؛ امیدوارم بدنش او را یاری دهد...

آندره آغاسی که در دوران حرفه‌ای خود ۸ جایزه بزرگ و گرند اسلم به دست آورد، روز شنبه میزبان دو تنیس‌باز اسپانیایی (رافائل نادال و کارلوس آلکاراس) بود. او صبح با آنها در زمین گلف Shadow Creek در لاس‌وگاس ملاقات کرد اما نتوانست با آنها بازی کند. این مرد ۵۴ ساله جزئیات گفتگوی خود با نادال را فاش کرد. نادال ۳۷ ساله سال گذشته اعلام کرده بود که سال ۲۰۲۴ آخرین سال حضور او در تور ATP خواهد بود.

اسطوره آمریکایی تنیس توضیح داد: «رافا من را به یاد خودم انداخت، زمانی که به دوران بازنشستگی نزدیک می‌شدم و افرادی مانند رادیک را پشت سرم داشتم، و الان آلکاراس اینجاست. او شایسته است تا در هر زمان و مکانی که می‌خواهد بازنشسته شود. امیدوارم بدنش او را یاری دهد تا زمانی که واقعاً دلش می‌خواهد چنین تصمیمی بگیرد.»

آغاسی معتقد است که رویداد نمایشی نتفلیکس برای تنیس فوایدی به همراه خواهد داشت: «امیدوارم بین دو بازیکنی که در دو لحظه کاملاً متفاوت از دوران حرفه‌ای خود هستند یک دوئل عالی برگزار شود. این برای تنیس و لاس‌وگاس عالیست که این دو در اینجا خود را می‌سنجند. انتخاب این دو نفر بهترین کاری بود که نتفلیکس می‌توانست در این مورد انجام دهد.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی