۲۳ اسفند شاهد برگزاری دیدار برگشت تیم‌های استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی خواهیم بود و این بار بر خلاف دور رفت داوران بیشتری شانس قضاوت در این بازی را خواهند داشت، چون کلاس‌های مربوط به داوری بازی با حضور کمک داور ویدئویی را دریافت کرده اند که یکی از این داوران بیژن حیدری بود. […]

- یک داور دیگر هم از لیست داوران احتمالی دربی خط خورد

۲۳ اسفند شاهد برگزاری دیدار برگشت تیم‌های استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی خواهیم بود و این بار بر خلاف دور رفت داوران بیشتری شانس قضاوت در این بازی را خواهند داشت، چون کلاس‌های مربوط به داوری بازی با حضور کمک داور ویدئویی را دریافت کرده اند که یکی از این داوران بیژن حیدری بود. اما این داور شانس قضاوت در دربی را از دست داده است، چون برای قضاوت یکی از بازی‌های مهم آسیایی انتخاب شده است.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار تیم‌های آبدیش قرقیزستان و تایچونگ چین تایپه از مرحله نیم‌هایی رقابت‌های ای‌اف‌سی کاپ، روز چهارشنبه ۱۶ اسفند در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، بیژن حیدری به عنوان داور، فرهاد مروجی و امیرمحمد داودزاده به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند. هم چنین پیام حیدری نیز به عنوان داور چهارم برای این دیدار انتخاب شده است.

نکته دیگر که شانس قضاوت بیژن حیدری را در دربی کم کرده است، اشتباه بزرگ او در بازی پرسپولیس – آلومینیوم اراک بود که به سود تیم پرسپولیس پنالتی نگرفت.

بیشتر بخوانید: آخرین گمانه‌زنی درباره داور دربی/ یک داور خط خورد و گزینه اصلی مشخص شد

منبع: خبـر ورزشی