اوج شکوه این شهر در زمان ایلخانیان بود. شهر تبریز سومین کلان‌شهر ایران است که مرکز استان آذربایجان بوده و به عنوان بزرگترین قطب اقتصادی، نظامی و صنعتی منطقه محسوب می‌شود. جاهای دیدنی و تفریحی بسیاری در این شهر وجود دارد که گردشگران زیادی را از سرتاسر ایران جذب خود می‌کند. انتخاب محل اقامت مناسب […]

اوج شکوه این شهر در زمان ایلخانیان بود. شهر تبریز سومین کلان‌شهر ایران است که مرکز استان آذربایجان بوده و به عنوان بزرگترین قطب اقتصادی، نظامی و صنعتی منطقه محسوب می‌شود. جاهای دیدنی و تفریحی بسیاری در این شهر وجود دارد که گردشگران زیادی را از سرتاسر ایران جذب خود می‌کند. انتخاب محل اقامت مناسب یکی از دغدغه‌های مهم مسافران در سفر به تبریز است که در این متن به بررسی بهترین مناطق برای رزرو هتل تبریز می‌پردازیم.

منطقه مرزداران

منطقه مرزداران، به عنوان یکی از مناطق دهگانه شهرداری تبریز، در شرق این شهر واقع شده است. این منطقه با وسعتی حدود ۸ کیلومتر مربع، از شمال به اتوبان پاسداران، از جنوب به جاده سنتو، از شرق به شهرک باغمیشه و از غرب به خیابان آزادی محدود می‌شود. منطقه مرزداران در گذشته به عنوان اراضی کشاورزی و باغ‌های متعدد شناخته می‌شد و وجود پارک‌های متعدد در این منطقه آن را به یکی از سرسبزترین مناطق شهر تبریز تبدیل کرده است. از مکان‌های دیدنی این منطقه می‌توان به برج خلعت پوشان، پارک مرزداران و مسجد طوبی اشاره کرد. هتل‌های این منطقه نیز شامل هتل آپارتمان پامچال، هتل چنل بل و هتل پارس می‌شود.

منطقه ائل‌ گلی تبریز

منطقه ائل‌گلی، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مناطق شهر تبریز برای اقامت گردشگران است. این منطقه، به دلیل وجود پارک ائل‌گلی، باغ پرندگان، شهربازی، رستوران‌ها و مراکز خرید متعدد، به عنوان قلب گردشگری تبریز شناخته می‌شود. انتخاب هتل مناسب در منطقه ائل‌گلی، با توجه به تنوع هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. از هتل‌های این منطقه می‌توان به هتل شهریار و هتل کاسپین اشاره کرد.

منطقه ائل‌ گلی تبریز

منطقه کوی مصلی

منطقه کوی مصلی، در مرکز شهر تبریز واقع شده است و به دلیل نزدیکی به مراکز مهم اداری، تجاری و تفریحی، به یکی دیگر از مناطق پرطرفدار برای اقامت در تبریز تبدیل شده است. این منطقه، هتل‌های متنوعی با سطوح کیفی و قیمتی مختلف را در خود جای داده است که انتخاب را برای مسافران با سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف آسان می‌کند. از هتل‌های این منطقه می‌توان به هتل آپارتمان ائل آی، هتل آپارتمان اطلس، هتل آپارتمان رضوان و مهمانپذیر مریم اشاره کرد.

خیابان ولیعصر تبریز

خیابان ولیعصر تبریز، منطقه‌ای با موقعیت مکانی مناسب و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری متنوعی چون بازار بزرگ تبریز، مسجد کبود، موزه آذربایجان و خانه مشروطه است. این منطقه دسترسی خوب و راحتی به وسایل حمل و نقل عمومی دارد. همچنین هتل‌های متنوع و متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای، مانند هتل ۴ ستاره پتروشیمی، هتل ۳ ستاره بهبود، هتل آپارتمان انل آی و مهمانپذیر یوسفی مغان در این منطقه وجود دارند.

خیابان ولیعصر تبریز

هتل های تبریز را از کجا رزرو کنیم؟

برای رزرو هتل تبریز، بهترین راه، استفاده از یک وبسایت معتبر سفر است تا بتوانید هتل‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و هتلی مناسب با شرایط و بودجه خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید. یکی از این سامانه‌های معتبر، فلای‌تودی است. این پلتفرم، هم وبسایت و هم اپلیکیشن دارد. برای رزرو هتل باید به بخش هتل داخلی در وبسایت یا اپلیکیشن بروید و نام شهر تبریز را وارد نمایید. اگر نام هتل تبریز موردنظر خود را می‌دانید نیز می‌توانید در همان قسمت بنویسید. تاریخ ورود، خروج و تعداد مسافر را نیز تعیین کنید و بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید تا تمام هتل‌ های تبریز در تاریخ مشخص شده به شما نشان داده شود، درصورتی که نام هتل را وارد کنید نیز تمام اتاق‌های خالی در تاریخ انتخابی نشان داده خواهد شد.

مزایای رزرو هتل تبریز در فلای‌تودی

با رزرو هتل تبریز از طریق فلای‌تودی می‌توانید با استفاده از فیلتر، میزان قیمت را مشخص نمایید تا در بازه قیمتی شما هتل‌های موجود را نمایش دهد. همچینن می‌توانید خدماتی که مدنظر دارید را فیلتر نمایید تا هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی با امکاناتی که برایتان اهمیت دارد، نشان داده شود. کلاس مکان اقامتی و نوع آن نیز قابل فیلتر کردن است. در این سامانه می‌توانید بیش از ۱.۵ میلیون هتل در سراسر ایران و جهان را رزرو کنید. در ادامه به دیگر خدمات این سامانه معتبر سفر می‌پردازیم.

خدمات فلای‌تودی؛ کامل ترین مرجع سفر

فلای‌توی، علاوه بر اینکه مرجعی معتبر برای رزرو انواع هتل است، امکان خرید بلیط هواپیما از بیش از ۹۰۰ ایرلاین نیز در این سامانه وجود دارد. از خدمات دیگر آن می‌توان به خرید بلیط قطارهای داخلی، تهیه بیمه مسافرتی، تور داخلی و خارجی، ویزای مسافرتی و سرویس‌هایی برای خرید بلیط ارزان اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر راجع‌به این خدمات گسترده می‌توانید به وبسایت این سامانه سر بزنید یا با پشتیبانی آن در تماس باشید.

منبع: خبـر ورزشی